آتش فروش گوشی آنر مجیک ۶ پرو با دوربین تله فوتو ۲۰۰ شواپیکسلی

ژانویه 1, 2024 0 نظر 41

گوشی آنر میجیک ۶ پرو، با ویژگی منحصر به فرد دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ شواپیکسلی خود، توانسته است بازار گوشی‌های هوشمند را به آتش بکشد. این ویژگی منحصر به فرد دوربین، باعث شده تا تصاویری به کیفیت عالی و جزئیات دقیق به وضوح به تصویر بکشد. این امکان برای علاقمندان به عکاسی و عکس‌های با کیفیت بالا بسیار جذاب است.

گوشی آنر میجیک ۶ پرو با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ شواپیکسلی، علاوه بر ویژگی منحصر به فرد دوربین، دارای مشخصات فنی قدرتمندی نیز می‌باشد. با صفحه نمایش بزرگ، سریع و قدرتمند، این گوشی انتخابی عالی برای کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به فناوری است.

از آنجایی که دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ شواپیکسلی، یک ویژگی منحصر به فرد است، گوشی آنر میجیک ۶ پرو به سرعت مورد توجه علاقه‌مندان به فناوری و عکاسی قرار گرفته و باعث شده تا بازار را به آتش بکشد.

۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۱

براساس شایعات، آنر مجیک ۶ پرو به دوربین شگفت‌انگیزی مجهز خواهد بود که ممکن است باعث ایجاد انقلاب جدیدی در دوربین اسمارت فون‌ها شود.

در حالی که تنها حدود یک هفته تا معرفی رسمی پرچمدار جدید آنر در چین فاصله داریم، یک افشاگر ادعا کرده که اطلاعاتی را درباره دوربین این گوشی در اختیار دارد. او می‌گوید آنر مجیک ۶ پرو – Honor Magic 6 Pro از یک دوربین ۲۰۰ شواپیکسلی با سایز ۱/۱٫۴ اینچ بهره‌مند خواهد بود که با کد ISOCELL HP3 شناخته می‌شود. همان‌طور که از کد سنسور پیداست، این دوربین ساخته مهندسان سامسونگ بوده در نقش دوربین تله‌فوتو برای پرچمدار جدید چینی‌ها ظاهر خواهد شد.

این افشاگر در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) مدعی شده با توجه به ماژول دوربین مجیک ۶ پرو و ابعاد بزرگ سنسور تله‌فوتو، شاهد عکس‌های بی‌نظیری در حالت زوم شده خواهیم بود. این در حالی است که سنسور دوربین اصلی و فوق عریض بدون تغییر باقی مانده‌اند و احتمالا از مدل‌های OV50H و OV50M استفاده خواهد شد.

دوربین آنر مجیک 6 پرو

در گذشته ثابت شد که هرچه عدد شواپیکسل دوربین بالاتر باشد، الزاما شاهد عکس‌های بهتری نسبت به دوربین‌های با شواپیکسل پایین‌تر نخواهیم بود. باید ببینیم آیا به همان اندازه که ۲۰۰ شواپیکسل جنبه تبلیغاتی و روانی دارد، می‌تواند عملکردی خارق‌العاده و یکتا داشته باشد یا خیر. اگر این دوربین به همان اندازه که شواپیکسل بالایی دارد کیفیت بالایی هم داشته باشد، چندان بعید نیست که در پرچمداران آینده سامسونگ و اپل شاهد حضور این سنسور باشیم.

همچنین بخوانید:

جزئیات جذابی از دوربین گوشی های آنر مجیک ۶ فاش شد

گفته می‌شود احتمالا علاوه بر مجیک ۶ و ۶ پرو، حداقل دو اسمارت فون دیگر نیز در مراسم آتی آنر معرفی خواهند شد. آنر مجیک ۶ پورشه ادیشن – Honor Magic 6 Porsche Edition و آنر مجیک ۶ اولترا – Honor Magic 6 Ultra از جمله مدل‌هایی هستند که با احتمال بالا تیم پرچمداران امسال آنر را تشکیل خواهند داد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها