فاش شدن تصاویر رسمی گوشی هوشمند گلکسی S24 اولترا سامسونگ در یک فروشگاه آنلاین

دسامبر 30, 2023 0 نظر 31

فروشگاه اینترنتی به نام “تصاویر رسمی گلکسی S24 اولترا سامسونگ” به نمایش گذاشته شد. این فروشگاه عکس‌های رسمی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ را منتشر کرد. گوشی گلکسی S24 اولترا، به نظر می‌رسد که دارای طراحی باریک و شیکی است و برای دوستداران فناوری یک گوشی منحصر به فرد است.

تصاویر منتشر شده، نشان می‌دهد که گلکسی S24 اولترا دارای دوربین‌های پیشرفته‌ای است که قادر به عکسبرداری با کیفیت بالا و زوم دیجیتال بالا می‌باشد. همچنین، صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا به نظر می‌رسد که بزرگتر و با کیفیت تر از نسل‌های قبلی است.

تا به این لحظه، مشخص نیست که گلکسی S24 اولترا کی منتشر خواهد شد، اما این تصاویر به نظر می‌رسد که تعدادی از اطلاعات فنی گوشی را نیز منتشر کرده اند. به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال تلاش برای ارائه یک گوشی هوشمند پیشرفته و با کیفیت برتر به مشتریان خود است.

۰۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۷

عکس های گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S24 Ultra را پیش از معرفی رسمی، از اینجا تماشا کنید؛ داغِ داغ، اصلِ جنس!

فروشگاه آنلاین Walmart، عکس ها و مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی S24 اولترا را فاش کرد. با وجود اینکه اعضای خانواده Galaxy S24 احتمالا روز هفدهم ژانویه (۲۷ دی) معرفی می‌شوند؛ والمارت از هم‌اکنون نسخه AT&T (اپراتور موبایل آمریکایی) این گوشی را روی وب‌سایت خود قرار داده است. البته هیچ بعید نیست که صفحه مورد اشاره، به‌زودی از سایت فروشگاه حذف شود.

به‌هرحال بر اساس مندرجات این وب‌سایت، گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین سلفی ۱۲ شواپیکسلی و دوربین اصلی ۲۰۰ شواپیکسلی است. نسخه موجود در والمارت، ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد؛ اما مشتریان آپشن ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی هم خواهند داشت.

این گوشی با ابعاد ۱۶۲٫۳ در ۷۹ در ۸٫۶ میلی‌متری و وزن ۲۳۳ گرمی توصیف شده است. علاوه بر رنگ مشکی تیتانیومی که در تصاویر می‌بینید، ظاهرا پرچمدار سامسونگ در سه رنگ دیگر شامل خاکستری، زرد و ارغوانی هم عرضه خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها