به فضا سفر کنید! نگاهی شگفت‌انگیز به زمین با گوشی فوق‌العاده Galaxy S24 Ultra از سامسونگ

مارس 6, 2024 0 نظر 34

گلکسی اس ۲۴ اولترا، یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ است که با ویژگی‌های برتر و دوربین پیشرفته‌اش توانسته است تا تصاویری حیرت انگیز و با کیفیت بالا از کره زمین در فضا به ثبت برساند. این گوشی توانایی زوم بالا و عکاسی حرفه‌ای را فراهم کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا با کیفیت بالا و رزولوشن عالی تصاویری شگفت‌انگیز از زمین و سایر سیارات را به تصویر بکشند.

همچنین، گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا با صفحه نمایش دینامیک AMOLED و فناوری ۱۲۰Hz ، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و امکان مشاهده تصاویر با رنگ‌های زنده و زیبا را فراهم می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای باتری قدرتمند و سرعت پردازش بالا است که به کاربران امکان می‌دهد تا بدون قطعی و مشکلات از دوربین پیشرفته آن استفاده کنند و لحظه‌های خاص و بی‌نظیر را به یادگار بیاورند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۳سامسونگ با فرستادن Galaxy S24 Ultra به فضا، مرزهای عکاسی با موبایل را درنوردید؛ ببینید دوربین گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا چه عکس‌های چشم‌نوازی از کره زمین گرفته است.کمپانی سامسونگ ایده‌های تبلیغاتی عجیب و جسورانه‌ای را برای برجسته کردن قابلیت‌های دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا امتحان کرده که تازه‌ترین مورد، فرستادن این گوشی به فضا است. کره‌ای‌ها در اقدامی بی‌سابقه، این پرچمدار را سوار بر بالن به لایه استراتوسفر زمین فرستادند تا ۱۵۰ عکس زیبا از سیاره آبی ما بگیرد.آن‌ها برای این منظور، یک پایه سبُک فیبر کربنی ساختند و گوشی را روی گیمبال ۳D سوار کردند. کنترل آن هم با استفاده از کامپیوتر پرواز انجام شد تا تصاویری از زاوایا و جهات مختلف ثبت شود. در این پروژه، چهار بالن به‌کارگیری شد که طی یک هفته از لوکیشن‌های مختلف شامل لس آنجلس، لاس وگاس، گرند کانیون و سیرا نوادا به هوا برخاستند. هنگامی که بالن‌ها به ارتفاع ۳۶ هزار متری رسیدند، گوشی‌ها کار عکاسی با دوربین‌های اصلی، زاویه باز و زوم خود را آغاز کردند.در اینجا، چند تا از سوغاتی‌های این سفر فضایی را می‌بینید؛ اما می‌توانید به اکانت ایکس سامسونگ هم سر بزنید و پست مربوطه را لایک کنید تا یک عکس سفارشی برای شما ارسال شود. مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولتراپرچمدار جدید سامسونگ یک دوربین اصلی ۲۰۰ شواپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر دارد که ویدیوهای ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. دوربین فوق عریض ۱۲ شواپیکسلی با فوکوس خودکار، دوربین تله‌فوتو ۱۰ شواپیکسلی با OIS و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ شواپیکسلی با زوم اپتیکال ۵x، از دیگر مشخصات آن هستند.پیشنهاد می‌کنیم مقایسه تصویری کیفیت زوم گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۳ اولترا را هم از دست ندهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها