آشنایی با تصاویر و جزئیات فنی جذاب گلکسی A35 سامسونگ

مارس 4, 2024 0 نظر 103

تصاویر جدید و مشخصات فنی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی های همراه سامسونگ همواره با دستاوردهای فناوری و طراحی خوش‌ساخته خود، توجه همه را به خود جلب کرده‌اند. گلکسی A35 سامسونگ نیز یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که با ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی مدرن‌اش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

با تصاویر جدید گلکسی A35 سامسونگ، به وضوح می‌توانید زیبایی و شکوه این گوشی را مشاهده کنید. طراحی ارگونومیک و شیک آن، همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. علاوه بر این، مشخصات فنی قدرتمند گلکسی A35 سامسونگ نیز در هر زمینه‌ای از کارایی تا عمر باتری بی‌نظیر است.

اگر به دنبال یک گوشی همراه خوش ساخت و قدرتمند هستید، حتما نباید این تصاویر جدید و مشخصات فنی گلکسی A35 سامسونگ را از دست بدهید. با این گوشی، تجربه‌ای نوین از تکنولوژی را تجربه خواهید کرد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴این رندرها و اطلاعات لو رفته، مشخصات فنی و طراحی گوشی گلکسی آ ۳۵ سامسونگ – Galaxy A35 را نمایان کرده‌اند.گلکسی ای ۳۵  به‌زودی با رنگ‌بندی یاسی، مشکی، لیمویی و آبی یخی وارد بازار می‌شود؛ رنگ‌هایی که در این رندرهای جدید به نمایش در آمده‌اند. اما تازه‌ترین جزئیات از مشخصات گوشی گلکسی A35 سامسونگ چیست؟منبع انتشار تصاویر، این گوشی را یک مدل ۶٫۶ اینچی با پنل سوپر آمولد فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز توصیف کرده است.درون حفره پانچ صفحه نمایش، باید انتظار وجود یک دوربین سلفی ۱۳ شواپیکسلی را داشته باشیم. در پنل عقب هم ظاهرا یک مجموعه ۵+۸+۵۰ شواپیکسلی وجود خواهد داشت؛ به‌ترتیب دوربین‌های اصلی، فوق عریض و ماکرو! تا جایی که می‌دانیم، گلکسی آ ۳۵ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ وارد بازار خواهد شد. این چیپ را رم ۶/۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگ همراهی خواهند کرد.سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات و گواهی IP67، دیگر مشخصات منتسب به این گوشی سامسونگ هستند. همچنین بخوانید: نتایج بنچمارک گلکسی A55 خبر از قدرت گرافیکی بالای این گوشی می‌دهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها