گوشی هوشمند گلکسی S24 اولترا: به صورت ویدیویی حتی از انجماد هم جان سالم بدر می‌برد

ژانویه 27, 2024 0 نظر 30

گلکسی S24 اولترا یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ است که به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در بازار شناخته می‌شود. این گوشی با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، حتی از انجماد هم جان سالم به در می‌برد و تجربه‌ای منحصر به فرد از دستگاه‌های همراه را فراهم می‌کند.

گلکسی S24 اولترا با دوربین‌های پیشرفته و قدرت پردازش گرافیکی بالا، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بزرگ و با وضوح زیاد این گوشی، تماشای ویدیوها و بازی‌های مورد علاقه را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر تبدیل می‌کند. همچنین، طراحی زیبا و خاص این گوشی، باعث شده تا آن را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار تبدیل کند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این گوشی می‌توان به سرعت عملکرد، عمر باتری طولانی، امکانات امنیتی پیشرفته و ارتباطات بی‌سیم پیشرفته اشاره کرد. به طور کلی، گلکسی S24 اولترا یک گوشی هوشمند با عملکرد بالا، طراحی زیبا و امکانات فوق‌العاده است که به تمامی انتظارات کاربران حرفه‌ای پاسخ می‌دهد.

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰

ببینید فرجام تست انجماد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا – Galaxy S24 Ultra و دو گوشی رقیب از برندهای گوگل و اپل چیست؛ چه بلایی به‌سر این پرچمداران خواهد آمد؟

در همین مدت کمی که از رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ گذشته، این گوشی تست‌های زیادی را از سر گذرانده و کیفیت ساخت خود را به‌رخ کشیده است. در تازه‌ترین مورد، یک کانال یوتیوب روی گلکسی S24 اولترا و دو گوشی رقیب، تست انجماد انجام داده است.

تست انجماد گلکسی S24 اولترا، آیفون ۱۵ پرو مکس و پیکسل ۸ پرو

همان‌طور که در ویدیو تماشا کردید، هر سه گوشی ابتدا بررسی شدند تا مشخص شود آیا اسپیکرها، دوربین‌ها و درگاه شارژ آن‌ها درست کار می‌کند؟ خب جواب مثبت بود.

سپس گوشی‌ها درون یک باکس پر از آب قرار گرفتند و برای ۶ ساعت، در فریزر نگهداری شدند. پس از انجماد و بیرون آوردن آن‌ها از قالب یخ؛ یک بار دیگر اسپیکرها، دوربین‌ها و درگاه شارژ هر سه گوشی بررسی شد که هیچ‌یک علایمی از خرابی نشان ندادند. حتی تاچ آن‌ها نیز بدون مشکل کار می‌کرد.

البته در ابتدا کمی بخارگرفتگی در صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا و پیکسل ۸ پرو دیده می‌شد که پس از مدتی، آن هم از بین رفت و هر دو گوشی مثل روز اولشان شدند.

به‌هرحال این تست نشان داد که پرچمدارانی در این سطح، می‌توانند دمای انجماد را هم تحمل کنند. البته فراموش نکنید که عمق آب در این تست خیلی کم بود و اگر به فرض محال، این گوشی‌ها در آبی به عمق ۱٫۵ متر یخ بزنند، احتمالا سرنوشت دیگری پیدا خواهند کرد؛ زیرا فشار هیدرواستاتیک در آن صورت شدیدتر خواهد بود.

گواهی IP این سه پرچمدار

بد نیست به گواهی IP پرچمداران سامسونگ، گوگل و اپل هم اشاره‌ای گذرا کنیم. هر سه گوشی، از گواهی IP68 برخوردارند که به‌معنای مقاومت در آب تا عمق ۱٫۵ متر است. اما وقتی از آب صحبت می‌کنیم، منظور آب شیرین است. اگر آب شور یا دارای رسوبات دیگر باشد، فشار بیشتری وارد می‌شود و این می‌توان باعث نفوذ مایع به درون منافذ گوشی‌ها شود.

گواهی IP68 به گوشی‌ها در برابر گرد و غبار هم مقاومت می‌دهد. این شامل ذرات ریز شن و ماسه هم می‌شود. پس همراه بردن گلکسی S24 اولترا به ساحل، جای نگرانی ندارد؛ اما آب شور دریا می‌تواند آسیب‌زننده باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها