حل مشکل گرم شدن گوشی با سیستم خنک کننده نوین سری گلکسی S24 سامسونگ

ژانویه 18, 2024 0 نظر 116

سیستم خنک کننده جدید سری گلکسی S24 سامسونگ، مشکل گرم شدن گوشی را حل می‌کند

گوشی های هوشمند امروزی با پردازشگرهای قدرتمند و عملکرد بالا دارای مشکل گرم شدن می‌باشند که می‌تواند تاثیر مستقیم در عمر باتری و عملکرد دستگاه داشته باشد. به منظور رفع این مشکل، سامسونگ سیستم خنک کننده جدیدی را برای مدل گلکسی S24 معرفی کرده است که توانایی کاهش دما و حفظ گوشی در دمای بهینه را داراست.

این سیستم خنک کننده با استفاده از فناوری های مدرن و دقیق، از جمله سیستم های سرمایشی مایع، در تضاد با دماهای بالا به بهترین نحو عمل می‌کند. با این راهکار نوین، کاربران احساس آرامش و اطمینان بیشتری را در استفاده از گوشی خود خواهند کرد و نگرانی های مربوط به گرم شدن زیاد آن را فراموش خواهند کرد.

بنابراین، با معرفی سیستم خنک کننده جدید سری گلکسی S24، سامسونگ به بهبود عملکرد گوشی های هوشمند خود دست یافته و تجربه استفاده کاربران را نیز بهبود خواهد بخشید.

۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ –  Samsung Galaxy S24 محفظه بخار بزرگ‌تری از نسل پیشین خود دارند؛ چیزی که کارایی سیستم خنک کننده آن‌ها را افزایش می‌دهد.

سامسونگ اعضای خانواده گلکسی S24 را با ویژگی‌های ارتقایافته‌ای معرفی کرد که می‌توانیم به صفحه نمایش روشن‌تر، پردازنده سریع‌تر، دوربین باکیفیت‌تر و ماندگاری شارژ بیشتر اشاره کنیم؛ اما سیستم خنک کننده این گوشی‌ها نیز بی‌نصیب نمانده است.

به‌ادعای کمپانی کره‌ای، پرچمداران جدید می‌توانند در بازه‌های زمانی طولانی‌تری با حداکثر پرفورمنس کار کنند؛ آن هم هر دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس!

همه‌چیز به محفظه بخار سری گلکسی اس ۲۴ برمی‌گردد که از نسل پیشین بزرگ‌تر شده و فرآیند انتقال حرارت و خنک‌سازی پردازنده را به‌نحو موثرتری انجام می‌دهد. در تصویر زیر می‌توانید سایز این قطعه را در پرچمداران جدید و قدیم، مقایسه کنید.

بنابر توضیحات سامسونگ، محفظه بخار گلکسی S24 تا ۱٫۵ برابر نسبت به گلکسی S23 بزرگ‌تر شده است. در مدل پلاس، این افزایش سایز ۱٫۶ برابر است و در مدل اولترا حتی ۱٫۹ برابر!

این یعنی در استفاده‌های سنگین، گوشی‌ برای مدت طولانی‌تری خنک می‌ماند و بدون لگ، کندی یا افت فریم کار می‌کند.

ناگفته نماند که چیپست ۱۰ هسته‌ای و ۴ نانومتری گوشی‌ها نیز نقش بسزایی در بهبود عملکرد آن‌ها ایفا می‌کنند. اگزینوس ۲۴۰۰ که برای نسخه‌های معمولی و پلاس در اکثر نقاط دنیاست، هم CPU و هم GPU سریع‌تری از اگزینوس ۲۲۰۰ دارد. در مورد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هم که هر چه بگوییم کم گفته‌ایم؛ تراشه‌ای که برای نسخه‌های قابل فروش در آمریکا، چین، کره‌ و استرالیا استفاده می‌شود.

البته گلکسی S24 اولترا در سراسر جهان با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد. حداکثر ظرفیت حافظه داخلی و رم این گوشی هم به‌ترتیب ۱ ترابایت و ۱۲ گیگابایت است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها