چه مدت برای آپدیت گلکسی A55 و A35 سامسونگ صبر کنیم؟

مارس 12, 2024 0 نظر 29

سر تیتر: گلکسی A55 و A35 سامسونگ چند سال آپدیت دریافت می‌کنند؟

زیر متن: گوشی‌های هوشمند گلکسی A55 و A35 از جمله محصولات محبوب شرکت سامسونگ هستند که با ویژگی‌ها و قیمت‌های جذاب، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. یکی از مواردی که کاربران در زمان خرید گوشی‌های هوشمند مد نظر دارند، دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری به موقع و به‌روز است. به عبارتی دیگر، آیا این گوشی‌ها به مدت چند سال پشتیبانی می‌شوند و آخرین ویژگی‌ها و بهبودها را از سوی شرکت سامسونگ دریافت می‌کنند؟

به طور کلی، گوشی‌های میان رده معمولا حدود ۲ تا ۳ سال آپدیت نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند. اما برای تضمین به‌روزرسانی و پشتیبانی بهتر، معمولا سامسونگ تعهداتی در ارتباط با دوره‌های آپدیت‌های گوشی‌ها خود اعلام می‌کند که بهتر است کاربران قبل از خرید گوشی، به آنها مراجعه کنند.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲گوشی‌های سری گلکسی A با امکاناتی عالی رونمایی شدند. اما سوال اینجاست که گلکسی A55 و A35 تا چند سال آپدیت دریافت می‌کنند؟ ۷ سال یا ۵ سال؟غول کره‌ای سرانجام از دو میان‌رده‌ی جدید خود، گلکسی A35 و A55، پرده برداشت. مدل A55 که نسخه گران قیمت‌تر این سری محسوب می‌شود، نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.این پیشرفت‌ها شامل اولین تراشه اگزینوس میان‌رده سامسونگ با پردازنده‌ی گرافیکی مبتنی بر معماری AMD RDNA می‌شود. این معماری شبیه به تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ و ۲۴۰۰ است که در گوشی‌های پرچمدار گلکسی S22 و S24 سامسونگ به کار رفته‌اند. همچنین گلکسی آ ۵۵ اولین گوشی میان‌رده سامسونگ است که با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود، قابلیتی که حتی در گلکسی S24 هم وجود ندارد.۵ سال یا ۷ سال بروزرسانی؟ مسئله این استاز نظر نرم‌افزاری، گلکسی A55 و A35 با رابط کاربری One UI 6.1 (بر پایه‌ی اندروید ۱۴) عرضه می‌شوند؛ مشابه پرچمداران سری S24؛ اما آیا این میان‌رده‌ها نیز از همان پشتیبانی نرم‌افزاری ۷ ساله‌ای که برای پرچمداران سال ۲۰۲۴ سامسونگ در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد؟مقدار آپدیت گلکسی A55 و A35 سامسونگپاسخ منفی است. در حال حاضر تنها گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 (شامل سه مدل S24 و S24 پلاس و S24 اولترا) هستند که از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی به مدت هفت سال پشتیبانی می‌کنند. گلکسی A55 و A55 مشابه نسل گذشته خود، چهار به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل اندروید و پنج سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.گرچه هنوز هم این مقدار از پشتیبانی نرم افزاری از اکثر میان‌رده‌های سایر برندها چششویر  است، اما شاید بد نبود سامسونگ حداقل برای گلکسی A55، یک به‌روزرسانی عمده دیگر به لیست اضافه می‌کرد.مورد دیگری که در A35 و A55 دیده نمی‌شود، قابلیت‌های هوش مصنوعی است که بخش مهمی از جذابیت سری S24 را تشکیل می‌دهند. با این حال، این قابل درک است، چون اجرای این قابلیت‌ها با تجربه کاربری قابل قبول به قدرت پردازشی بالایی نیاز دارد. البته شاید سامسونگ در به‌روزرسانی‌های بعدی، برخی از این قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای این دو گوشی در نظر بگیرد. پیشینه خبر: معرفی گلکسی آ ۵۵ و آ ۳۵ (Galaxy A55, A35) از زبان سامسونگ سامسونگ گلکسی A55 معرفی شد؛ آ ۳۵، ستاره‌ای درخشان در دنیای گوشی‌های هوشمند گوشی گلکسی A35 با طراحی جدید و تراشه قدرتمند معرفی شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها