نتایج تست باتری گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) سامسونگ منتشر شد: ظرفیت باتری چه؟

مارس 26, 2024 0 نظر 21

نتایج تست باتری گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) سامسونگ منتشر شد

گوشی های هوشمند امروزی با توجه به تنوع نیازهای کاربران، نیازمند یک عمر باتری قوی و مطمئن می‌باشند. به همین دلیل، شرکت سامسونگ به تازگی نتایج تست باتری گوشی هوشمند Galaxy A55 خود را منتشر کرد.

طبق اعلام شرکت سامسونگ، گلکسی آ ۵۵ با باتری با ظرفیت بالا، توانست در آزمون های انجام شده، عملکرد بسیار قابل قبولی داشته باشد. این نتایج نشان می‌دهد که کاربران از یک تجربه استفاده طولانی مدت با باتری مطمئن و موثر در این گوشی هوشمند برخوردار خواهند بود.

باتری گوشی هوشمند Galaxy A55 با استفاده از فناوری های پیشرفته، توانسته استانداردهای انتظارات کاربران را برآورده کند و ارائه راحتی و کارایی بیشتری را در استفاده روزانه از گوشی هوشمند Galaxy A55 به کاربران ارائه دهد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲نتایج تست باتری گوشی گلکسی آ ۵۵ – Galaxy A55 سامسونگ، از بهبود قابل توجه شارژدهی آن در قیاس با گلکسی آ ۵۴ خبر می‌دهد.پس از انتشار نتایج تست باتری گلکسی آ ۳۵، حالا نوبت به سامسونگ گلکسی آ ۵۵ رسیده است. این گوشی از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ قدرت می‌گیرد که روی کاغذ، بهره‌وری انرژی بالایی دارد. ظرفیت باتری گوشی جدید اما همان ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باقی مانده و نمایشگر آن ۰٫۲ اینچ بزرگ‌تر و قاعدتا، پرمصرف‌تر شده است.با وجود این، عملکرد باتری گلکسی ای ۵۵ از گلکسی ای ۵۴ بهتر شده و در همه تست‌ها به‌جز گیمینگ، این موضوع مشهود است.نتایج تست باتری گوشی گلکسی ای ۵۵ سامسونگمدت زمان کارکرد فعال گوشی: ۱۳ ساعت و ۲۷ دقیقهمدت زمان مکالمه تلفنی: ۳۷ ساعت و ۸ دقیقهمدت زمان وبگردی: ۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقهمدت زمان استریم ویدیو: ۱۸ ساعت و ۵۳ دقیقهمدت زمان گیمینگ: ۷ ساعت و ۱۸ دقیقهدر جدول زیر، می‌توانید نتایج ثبت شده برای باتری گوشی گلکسی A55 را با چند رقیب هم‌رده، مقایسه کنید. سامسونگ گلکسی ای ۵۵ ۱۴۰۳-۰۱-۰۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها