تجربه بی نظیر دوربین بزرگ و منحصر به فرد گوشی هواوی پی ۷۰ + تصویر

مارس 5, 2024 0 نظر 27

گوشی هواوی پی ۷۰ یک گوشی هوشمند پیشرفته است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی، ماژول دوربین بزرگ و غیر معمول آن است.

این ماژول دوربین شامل یک سیستم دوربین چندگانه با کیفیت بالا است که به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی با کیفیت عالی بگیرید. علاوه بر این، دوربین اصلی این گوشی دارای رزولوشن بالا و قابلیت زوم دیجیتال است که به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از عکاسی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، ماژول دوربین این گوشی از تکنولوژی هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌ها و ویدیوها استفاده می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا تصاویری شفاف تر و واضح‌تر بگیرید و تجربه‌ای حرفه‌ای از عکاسی داشته باشید. به طور کلی، گوشی هواوی پی ۷۰ با ماژول دوربین بزرگ و غیر معمول خود یک گزینه عالی برای علاقمندان به عکاسی و عکاسان حرفه‌ای است.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۷تصاویری از گارد گوشی هواوی پی ۷۰ – Huawei P70 منتشر شده که شمایی از چیدمان دوربین های عقب آن را نشان می‌دهد.چند هفته پیش، برخی از مشخصات فنی گوشی هواوی P70 لو رفت؛ اما مدتی بود که این پرچمدار از کانون توجه افشاگران خارج شده بود. حالا یک افشاگر سرشناس چینی (دیجیتال چت استیشن)، به مجموعه‌ای از قاب‌های محافظ هواوی پی ۷۰ دسترسی پیدا کرده که نمایانگر طراحی ماژول دوربین آن هستند.آن‌طور که پیداست، دوربین های عقب این گوشی چیدمان مثلثی دارند. بزرگ‌ترین حلقه باید برای دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی باشد و دوتای دیگر، برای دوربین‌های تله‌فوتو و فوق عریض!آن شیار افقی هم احتمالا برای یک فلاش LED دو رنگ یا ترکیب فلاش LED و لیزر کمکی فوکوس خودکار است.بنابر گزارش‌های منتشر شده، دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی هواوی P70 از وجود سنسور OmniVision OV50H و دریچه دیافراگم متغیر بهره خواهد برد. دوربین فوق عرض، با سنسور ۵۰ شواپیکسلی سونی IMX989 و دوربین تله‌فوتو هم با سنسور ۵۰ شواپیکسلی و زوم اپتیکال ۴x توصیف شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها