امکانات ویژه برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در روبیکا

فوریه 23, 2024 0 نظر 27

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای این انتخابات به یکی از مهم‌ترین موضوعات برای تمامی احزاب و نامزدها تبدیل شده است. با توجه به این موضوع، روبیکا به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تبلیغاتی اینترنتی در ایران، امکانات ویژه ای برای تبلیغات نامزدهای این انتخابات فراهم کرده است.

روبیکا با داشتن دسترسی به میلیون ها کاربر فعال در سراسر کشور، این امکان را به نامزدها می‌دهد تا پیام ها و ایده های خود را به آسانی و با دقت به همه ی کاربران ارائه دهند. این پلتفرم امکاناتی از قبیل تبلیغات متنی، تصویری و ویدیویی را برای نامزدها فراهم کرده و امکان هدفمندسازی تبلیغات بر اساس نیازها و علاقه های افراد را فراهم می کند.

با بهره گیری از امکانات ویژه روبیکا برای تبلیغات نامزدها، امیدواریم که این انتخابات با حضور فعال و موثر تر نامزدها و اطلاع رسانی بیشتر به مردم، به یک فرصت مناسب برای انتخاباتی شفاف و موثر تبدیل شود.

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۶نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امکانات ویژه‌ای برای تبلیغات در روبیکا به‌عنوان بزرگترین و جامع‌ترین شبکه اجتماعی ایرانی برخوردار خواهند شد.روبیکا به‌عنوان بزرگترین و جامع‌ترین شبکه اجتماعی ایرانی، امکانات ویژه‌ای برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است. این پلتفرم داخلی با شروع برنامه‌ها و اقدامات پلتفرم‌های ایرانی به‌منظور فراهم کردن بستر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاندیداها قرار می‌دهد. طبق اطلاعیه‌ای که روابط عمومی روبیکا منتشر کرده، امکانات متنوعی مانند معرفی نمایندگان، امکان ارتباط برخط تصویری، بخش اخبار، اختصاص کد دستوری، اتاق گفت‌وگوی صوتی، ارسال پیامک و تیک آبی برای کانال در اپلیکیشن روبیکا در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس قرار می‌گیرند. با استفاده از این امکانات، نامزدها می‌توانند به‌آسانی امور تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را انجام بدهند.تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در روبیکابر این اساس، نامزدهای انتخابات مجلس قادر خواهند بود یک کانال رسمی در پلتفرم روبیکا برای خود ایجاد کنند و خود را به مردم حوزه انتخابیه معرفی نمایند. همچنین افراد می‌توانند به‌منظور آشنایی با برنامه‌ها و پیام‌های نامزد انتخاباتی مورد نظر خود، به بخش کانال رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به تفکیک حوزه‌های انتخاباتی استان‌های کشور مراجعه کرده و در کانال نامزد مورد نظر خود عضو شوند.امکان ارتباط برخط تصویری یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه‌ای است که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند در پلتفرم روبیکا از آن استفاده کنند. در این شبکه اجتماعی ایرانی، بخشی با عنوان اخبار مجلس نیز طراحی و تدارک دیده شده تا علاقه‌مندان بتوانند در جریان آخرین اخبار مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار بگیرند. روبیکا همچنین اعلام کرده که یک تیک آبی به تمامی نامزدهایی که کانال خود را در این پلتفرم ایجاد کنند، اختصاص می‌دهد.اختصاص اعتبار رایگان برای تمامی حدود ۱۱۴ هزار نامزد انتخابات مجلس از دیگر امکانات ویژه روبیکا است و نامزدهای انتخاباتی قادر خواهند بود با این اعتبار، کانال خود را در پیام رسان پین کرده و پیامک‌هایی را برای افراد حوزه انتخابیه ارسال نمایند. یک کد دستوری USSD نیز به کاندیداها اختصاص پیدا می‌کند و لینک کانال آنها نیز در پیام رسان روبیکا برای مردم حوزه انتخابیه ارسال خواهد شد. از دیگر امکانات ویژه و گسترده روبیکا به این منظور می‌توان به اتاق گفت‌وگوی صوتی اشاره کرد که نامزدهای انتخابات مجلس می‌توانند از آن استفاده کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها