جیلی جئومتری C، سرگرم‌کننده ترین خودرو برقی چینی، به نمایشگاه خودرو تبریز می‌آید!

ژانویه 2, 2024 0 نظر 39

جیلی جئومتری C یک ماشین برقی جذاب و محبوب که توسط شرکت چینی جیلی تولید شده است و اخیراً به نمایشگاه خودرو تبریز معرفی خواهد شد. این خودرو با طراحی مدرن و خطوط زیبا، توانایی‌های مهمی را در زمینه‌ی کارایی، ایمنی و نوآوری دارد.

جیلی جئومتری C با برقی بخش مهمی از بازار خودروسازی را در چین و جهان در حال تغییر کردن است. این ماشین برقی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و سیستم‌های نوین جذابیت خود را برای مصرف‌کنندگان افزایش داده است.

نمایشگاه خودرو تبریز، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودروسازی در ایران، فرصتی مناسب برای جلب توجه و معرفی خودروهای جدید به مصرف‌کنندگان است. حضور جیلی جئومتری C در این نمایشگاه، فرصتی مناسب برای معرفی این ماشین برقی جذاب به بازار ایرانی خواهد بود.

با توجه به اینکه ماشین‌های برقی به سرعت جایگزین ماشین‌های سوختی در بازار خودروسازی جهانی شده‌اند، حضور جیلی جئومتری C در این نمایشگاه می‌تواند بازار فروش این محصول در ایران را تقویت کرده و گام مهمی در راستای پایان دادن به آلودگی هوا و حمایت از محیط زیست باشد.

جیلی جئومتری C در قالب یک ماشین برقی جذاب چینی توسط فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش درمی‌آید. در ادامه با مشخصات خودرو برقی Geely Geometry C آشنا می‌شویم.

شرکت فردا موتورز قصد دارد جیلی جئومتری C که به عنوان یکی از خودروهای برقی جدید بازار ایران محسوب می‌شود را در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۲ به معرض نمایش بگذارد. این خودرو برقی مدتی قبل تست‌های جاده‌ای خود را آغاز کرده تا به‌زودی شاهد حضور آن در بازار باشیم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات خودرو برقی Geely Geometry C آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جیلی جئومتری C

جیلی جئومتری C

پس از اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت روی عرضه خودروهای برقی تاکید کرد، خودروسازان داخلی اعم از خصوصی و وارداتی نیز طرح واردات و مونتاژ خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار دادند و طی ماه‌های گذشته نیز شاهد معرفی خودروهای برقی متعددی بودیم. در همین راستا شرکت فردا موتوز که اخیرا سوبا M4 و جیلی آزکارا را معرفی کرده بود، اکنون قصد دارد در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۲ از یک خودرو برقی به نام جیلی جئومتری C پرده بردارد.

جیلی جئومتری Cجیلی جئومتری C

جیلی جئومتری C به یک پیشرانه برقی با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. این خودرو در کشور چین با دو نوع باتری ۵۳ و ۷۰ کیلووات ساعتی قابل سفارش بوده که با یکبار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با ۵۵۰ کیلومتر را بپیمیاد. این خودرو دارای ۴۴۳۲ میلی‌متر طول، ۱۸۳۳ میلی‌متر عرض، ۱۵۶۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۰۰ میلی‌متر فاصله محوری است. هرچند با چنین ابعادی در ردیف خودروهای سایز متوسط قرار می‌گیرد، اما طراحان توانستند با خطوط روی بدنه آن را کوچکتر نشان دهند.

امکانات رفاهی و ایمنی Geely Geometry C

جیلی جئومتری Cجیلی جئومتری C

این خودرو برقی با نسخه فول روانه بازار ایران خواهد شد و در این نسخه از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما، اتوپارک، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، شش ایربگ ایمنی، سامانه کنترل پایداری (ESC)، ترمز پارک برقی و اتوهولد، دستگیره‌های مخفی شونده، فناوری LED چراغ‌ها، سقف شیشه‌ای با پرده برقی و تریم داخلی چرم بهره می‌برد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها