گلکسی S24 اولترا: بیشتر از یک موبایل، یک شاهکار است! (+ تصویر)

ژانویه 23, 2024 0 نظر 36

گلکسی S24 اولترا خاویر از ماشین هم گرانتر است

گلکسی S24 اولترا، یکی از جدیدترین و پرچالش‌ترین گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ است که به تازگی رونمایی شده است. این گوشی با ویژگی‌ها و امکانات خارق‌العاده‌ای که دارد، قیمتی بسیار بالا دارد و به آن ارزش می‌دهد. به طور مثال، این گوشی دارای صفحه نمایش زیبا و بزرگی است که با کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای ارائه می‌شود. همچنین، دوربین عالی این گوشی از جمله ویژگی‌های دیگر آن است که هر دو عکاس حرفه‌ای و کاربر عادی را جذب خود می‌کند.

علاوه بر این، گلکسی S24 اولترا دارای پردازنده‌ی قدرتمندی است که اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها را با سرعت بالا انجام می‌دهد. با این ویژگی‌ها و امکانات برتر، قیمت این گوشی نیز به اندازه‌ی یک ماشین ارزان‌تر نیست. اما ارتقاء تکنولوژی در گلکسی S24 اولترا این امکان را به ما می‌دهد تا تجربه‌ی بی‌نظیری را از یک گوشی هوشمند داشته باشیم که ارزش هزینه‌ی بالای خود را دارد. به طور کلی، گلکسی S24 اولترا نمادی از ترکیب بین زیبایی، عملکرد برتر و قیمت بالاست که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، ارزش خرید دارد.

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸

برند Caviar از نسخه ویژه و لوکس گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا با قیمت فضایی رونمایی کرد. در ساخت گلکسی S24 اولترا خاویر از ساعت مکانیکی و طلای ۲۴ عیار استفاده شده است.

شرکت Caviar، یک برند لوکس شناخته شده است که در سفارشی‌سازی گجت‌های اپل و سامسونگ، تخصص دارد. خاویر حالا مجموعه جدیدی را برای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا معرفی کرده که عصر اژدها یا Era of Dragon نام دارد. این نسخه ویژه، لوکس و گران‌قیمت در وبسایت Caviar رونمایی شده و ادای احترامی به جایگاه سامسونگ در حوزه تکنولوژی با استفاده از طلای ۲۴ عیار و نشان اژدها محسوب می‌شود.

گلکسی S24 اولترا خاویر ، ترکیبی مجلل از سنت و فناوری

گلکسی S24 اولترا خاویر

محصول برجسته و شاخص مجموعه «عصر اژدها»، مدل گلکسی اس ۲۴ اولترا Yong است که برچسب قیمتی ۱۵ هزار دلار برای آن تعیین شده است. این گوشی خاص، ترکیبی از لاکچری بودن و تکنولوژی را به نمایش گذاشته و بدنه تیتانیومی با پوشش مشکی PVD ما را به یاد ساعت‌های پیشرفته و لوکس سوئیسی می‌اندازد.

نقش برجسته اژدها با طلای ۲۴ عیار به‌عنوان نماد قدرت و اعتبار سامسونگ و یک ساعت مکانیکی توربیلون CVR ELT3350A با استفاده از ۱۹ جواهر، برجسته‌ترین عناصر تزئینی گلکسی S24 اولترا خاویر هستند. این ساعت توربیلون با تکمیل یک دور در دقیقه، جنبه‌ای از ساعت‌سازی دقیق را به گوشی پرچمدار جدید سامسونگ اضافه کرده است.

گلکسی S24 اولترا خاویرگلکسی S24 اولترا خاویر

علاوه بر اژدهای طلایی، سه ستاره ساخته شده از الماس به‌عنوان ادای احترام به لوگوی اصلی سامسونگ در این گوشی به نمایش گذاشته شده است. یک دایره زودیاک نیز روی بدنه تیتانیومی با پوشش PVD به تصویر کشیده شده که ترکیبی از فرهنگ‌های شرقی و غربی، همسو با استراتژی جهانی سامسونگ را نشان می‌دهد.

این مجموعه لوکس و گران‌قیمت از برند Caviar همچنین شامل مدل‌هایی است که با صورت فلکی زودیاک تزئین شده و قیمت آنها از ۹ هزار دلار آغاز می‌شود. در این مدل‌ها نیز ادغام عناصر شرقی و غربی و نمادگرایی ستاره‌ها به چشم می‌خورد. این مجموعه خاص در تعداد محدود در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مدل پرچمدار گلکسی اس ۲۴ اولترا Yong تنها در تعداد ۲۴ دستگاه به مشتریان عرضه می‌شود و مدل‌های زودیاک شامل Aries، Pisces، Aquarius و Taurus نیز هر کدام در تعداد ۹۹ دستگاه تولید و عرضه خواهند شد.

گلکسی S24 اولترا خاویرگلکسی S24 اولترا خاویر

این مجموعه خاص و لاکچری به‌طور ویژه برای کسانی طراحی شده است که عاشق ادغام فناوری، هنر و نمادهای فرهنگی هستند. Caviar همواره به‌دلیل طراحی‌های عجیب و غریب گوشی های هوشمند شناخته شده است؛ از جمله یک مدل طلای خوراکی ۱۱۰۰ دلاری و شکلاتی از آیفون ۱۵ پرو مکس یا جدیدترین قاب‌های دوست‌دار محیط زیست FineWoven که با چرم هرمس و تاج‌های طلایی برای مدل‌های آیفون ۱۵ اپل از طلای ۲۴ عیار که با قیمت ۲۰۶۰ تا ۲۲۰۰ دلار موجود هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها