شگفت‌انگیزترین رنگین کمان جهان را در این تصاویر کشف کنید!

مارس 7, 2024 0 نظر 22

عجیب‌ترین رنگین کمان جهان برای هر کسی که به صفحه آبی آسمان نگاه می‌کند، یک تحریک و شگفتی است. این پدیده زیبا و باورنکردنی که در اثر تصادف انعکاس نور در قطره‌های آب اتفاق می‌افتد، هر بار انسانها را شگفت‌زده و تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تصاویر حیرت‌انگیز از رنگین کمان‌ها که در حقیقت یک پرده از رنگ‌های روشن و تنومند است، انسان‌ها را به زیبایی و کمال طبیعت هدایت می‌کند. رنگین کمان‌ها در آسمان ظاهر می‌شوند و احساس انتهای آنها در افق دور می‌گردد. این اثر زیبا و آرام بر روی خلق و خوی مردم تأثیر معجزه‌آسا به وجود می‌آورد.

با تماشای تصاویر عجیب‌ترین رنگین کمان جهان، انسان‌ها به دنیایی از زیبایی، راز و نور عمیق و پر از معنا و وجود فراگیر آگاه می‌شوند. این تجربه بی‌نظیر طبیعت، هر کسی را به احساس یکنوایی با جهان و تمام موجودات هدایت می‌کند.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲عجیب‌ترین رنگین کمان جهان در دل ابرها نهفته است و ساکنان قطب شمال توانسته‌اند تصاویر این پدیده را ثبت کنند. در ادامه جزئیات کامل را بخوانید.ابرهای رنگین کمانی پدیده‌های بسیار زیبایی هستند که ساکنین قطب شمال گاهی اوقات با آن مواجه می‌شوند. ممکن است در ابتدا تصور کنید که عکس‌های این ابرها توسط هوش مصنوعی خلق شده‌اند اما این تصاویر واقعی هستند. پدید آمدن این ابرها به دلایل خاص جغرافیایی است که در این مطلب از سایت گجت نیوز به بررسی آن خواهیم پرداخت.راز عجیب‌ترین رنگین کمان جهانشرایط محیطی و دمای بسیار پایین در قطب شمال از عوامل مهمی هستند که منجر به پدیده ابرهای رنگین کمانی شده‌اند.علت پدید آمدن ابرهای رنگین کمانیاین ابرهای رنگین کمانی که با نام علمی ابرهای ناکروس شناخته شده و فقط در هوای بسیار سرد ظاهر می‌شوند. موج هوای بسیار سردی که اخیرا کل قطب شمال را در بر گرفته بود، باعث شد تا این ابرهای رنگین کمانی به‌وجود آیند. در واقع هوای سرد باعث می‌شود تا در ارتفاعات بالا تقریبا در لایه استراتوسفر کریستال‌های یخی تشکیل شوند که با پراکنده کردن نور خورشید، توانستند در پشت ابرها رنگین کمان شگفت‌انگیزی را خلق کنند.بخارهای آب عامل اصلی این ابرها هستند که در اثر هوای سرد ارتفاعات بالاتر از ابرها شروع به یخ زدن کرده و به کریستال تبدیل می‌شوند. این رنگین کمان‌های زیبا تنها چند بار در سال رویت می‌شوند و اخیرا نیز در ۱۸ تا ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ دیده شدند.مناطق تحت پوشش ابرهای رنگین کمانیزیبایی وصف‌ناپذیر این ابرهای رنگین کمانی به‌خصوص در اوقات غروب بیشتر شده و تصاویر حیرت‌آوری ثبت شده‌اند.این پدیده تقریبا تمام مناطق قطب شمال را در بر می‌گیرد و برای مثال می‌توان به کشورهایی مانند نروژ، سوئد، فنلاند، آلاسکا و حتی جنوب اسکاتلند اشاره کرد.امیدواریم از دیدن تصاویر این پدیده زیبا لذت ببرید. در گجت نیوز بخوانید: تصاویر چشم‌نواز از ابرهای رنگین کمانی در قطب شمال

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها