نمایش فیلم کوتاه “مرزها در جشنواره بلغارستانی: یک شاهکار جدید”

ژانویه 17, 2024 0 نظر 33

فیلم کوتاه “مرزها نمی‌میرند” به بخش مسابقه جشنواره “منار” بلغارستان راه یافت. این جشنواره که از سال ۲۰۰۹ در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی خاورمیانه و منطقه بالکان است. هر سال در ماه ژانویه، بهترین تولیدات سینمای خاورمیانه، آسیای مرکزی و شمال آفریقا از جمله فیلم‌های بلند، مستند و پروژه‌های کوتاه را عرضه می‌کند. از ۱۲ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴، شانزدهمین جشنواره فیلم “منار” در بلغارستان برگزار خواهد شد.

فیلم “مرزها نمی‌میرند” به کارگردانی حمیدرضا ارجمندی، روای داستان خانواده­‌ای است که به دلیل جنگ در سرزمین‌شان، تصمیم گرفته‌اند از مرز عبور کنند. این فیلم با بازی بختیار پنجه‌ای، سونیا سنجری و تیام فتح الهی ساخته شده است و پخش جهانی اثر را کمپانی سینما کلوزآپ بر عهده دارد.

۱۱:۰۶فیلم کوتاه «مرزها نمی‌میرند» به بخش مسابقه جشنواره «منار» بلغارستان راه یافت.به گزارش رسیده، فیلم کوتاه «مرز‌ها نمی‌میرند» به کارگردانی حمیدرضا ارجمندی، به بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره «منار» بلغارستان راه یافت.جشنواره «منار» ‌ MENAR در سال ۲۰۰۹ در شهر صوفیه، پایتخت بلغارستان آغاز به کار کرده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی خاورمیانه و منطقه بالکان شناخته شده است. این جشنواره هر سال در ماه ژانویه، بهترین تولیدات سینمای خاورمیانه، آسیای مرکزی و شمال آفریقا از جمله فیلم‌های بلند، مستند و پروژه‌های کوتاه را عرضه می‌کند.شانزدهمین جشنواره فیلم «منار» از ۱۲ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴ در بلغارستان برگزار می‌شود.«مرزها نمی‌میرند»، روای داستان خانواده­‌ای است که به دلیل جنگ در سرزمین‌شان، تصمیم گرفته‌اند از مرز عبور کنند.بختیار پنجه‌ای، سونیا سنجری و تیام فتح الهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته و پخش جهانی اثر را کمپانی سینما کلوزآپ بر عهده دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها