معرفی دو گوشی اقتصادی جدید توسط برند TCL: گزینه‌ای مناسب برای کیف پول شما!

فوریه 26, 2024 0 نظر 20

برند TCL با معرفی دو گوشی اقتصادی جدید به داد جیب مشتریان رسید

تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیز در تلاشند تا محصولاتی با کیفیت و قابلیت‌های بیشتر برای مشتریان خود عرضه کنند. اما گاهی اوقات، قیمت یک گوشی هوشمند می‌تواند برای بسیاری از افراد باشد. از این رو، برند TCL با معرفی دو گوشی اقتصادی جدید به داد جیب مشتریان رسید.

این دو گوشی جدید از TCL با قیمتی مناسب و قابل تحمل، امکان دسترسی به تکنولوژی‌های روز دنیا را برای همه فراهم می‌کنند. با طراحی زیبا و امکانات جذاب، این گوشی‌ها انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

با معرفی این دو گوشی اقتصادی جدید، برند TCL نشان داده است که می‌تواند به تنوع نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد و همچنین نشان داده است که کیفیت و قدرت تکنولوژی را با قیمتی منطقی ارائه کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲تی سی ال ۵۰ اس ای – TCL 50 SE و تی سی ال ۵۰ فایوجی – TCL 50 5G دو گوشی اقتصادی جدید با تراشه مدیاتک و قیمت زیر ۲۰۰ دلار هستند.برند TCL که روزهای شلوغی را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) سپری می‌کند، دو گوشی اقتصادی جدید از سری ۵۰ را در بارسلونا رونمایی کرد. این دو مدل با اسامی ۵۰ اس ای و ۵۰ فایوجی، ماموریت دارند تا تجربه کاربری خوشایندی را با هزینه حداقلی برای خریداران رقم بزنند.مشخصات فنی TCL 50 SEاین یک گوشی ۶٫۷۸ اینچی با پنل IPS LCD است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. کمپانی سازنده در زیر قاب آن، تراشه هلیو G88 مدیاتک را تعبیه کرده که عملیات پردازشی را با حمایت رم ۴ یا ۶ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ انجام می‌دهد. کاربران آپشن استفاده از کارت microSD تا سقف ۲ ترابایت را هم خواهند داشت.دوربین اصلی مدل اس ای، ۵۰ شواپیکسلی با سنسور ۱/۲٫۷۶ اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.8 است که با دوربین ماکرو ۲ شواپیکسلی همراهی می‌شود. در جلو هم یک دوربین سلفی ۸ شواپیکسلی f/2.0 دارد.این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و TCL وعده‌ی آپدیت به اندروید ۱۵ را نیز داده است. در فهرست مشخصات آن، یک باتری ۵۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی هم به‌چشم می‌خورد که با شارژر ۳۳ وات، فقط در نیم ساعت از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.مشخصات فنی TCL 50 5Gاین یکی مدل، دارای صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی IPS با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و رزولوشن اچ‌دی پلاس است. از تراشه MT6835 مدیاتک قدرت می‌گیرد و همان ترکیب حافظه مدل SE را دارد.دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی این گوشی در پنل عقب، با یک دوربین ۵ شواپیکسلی همراه شده و دوربین سلفی آن نیز ۸ شواپیکسلی است.تی سی ال ۵۰ فایوجی هم از وجود سیستم عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد؛ اما کمپانی سازنده، وعده‌ی ارائه دو آپدیت سیستمی را داده است. تفاوت دیگر این گوشی با مدل SE، این است که باتری ۵۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با سرعت ۱۸ وات شارژ می‌شود.قیمت دو گوشی اقتصادی TCLبا وجود تفاوت‌های ریز و درشت در مشخصات فنی، کمپانی سازنده قیمت هر دو مدل ۵G و SE را ۱۴۹ یورو اعلام کرده است. همچنین بخوانید: گوشی TCL 505 با نمایشگر سریع، اندروید ۱۴ و قیمت اقتصادی رونمایی شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها