فروش اقساطی بک X3، کراس اوور کوچک و مدرن چینی در ماه دی ۱۴۰۲

ژانویه 11, 2024 0 نظر 93

شرایط فروش اقساطی بک X3، کراس اوور کوچک چینی در دی ۱۴۰۲

با ورود به بازار خودروها، خریداران همواره به دنبال راه‌های مختلفی برای خرید خودرو هستند. یکی از این روش‌ها، خرید خودروها به صورت اقساطی است که این روش به خریداران امکان می‌دهد خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنند.
اخیرا، شرکت‌های خودروسازی چینی نیز به بازار خودروهای جهانی وارد شده‌اند و خودروهایی با کیفیت و استانداردهای بالا را با قیمتی مناسب به مصرف‌کننده ارائه می‌دهند. از جمله این خودروها می‌توان به بک X3 اشاره کرد که یک کراس‌اوور کوچک با ویژگی‌ها و سهولت‌هایی برای شهری‌نشینی است.
در دی ماه سال ۱۴۰۲، شرکت تولیدکننده این خودرو شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای را برای خریداران عرضه کرده است. این شرایط، امکان خرید این خودرو را برای افرادی که دارای درآمد ماهیانه ثابت می‌باشند، فراهم می‌کند. این اقساط به صورت منظم و با درصدهای مناسبی برای خریداران بک X3 ارائه می‌شود و این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا خودروی مورد نظر خود را با اقساطی مناسب خریداری کنند.

شرایط فروش اقساطی بک X3 در دی ۱۴۰۲ اعلام شد. شرکت خودروسازان بم شاسی بلند کوچک چینی Bac X3 را به شکل اقساطی در دی ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازان بم مدتی قبل مونتاژ بک X3 پرو را آغاز کرد و اکنون در دی ماه ۱۴۰۲ قصد دارد این شاسی بلند چینی کوچک را به شکل اقساطی به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش بک ایکس ۳ پرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی بک X3 – دی ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی بک X3

شرکت خودروسازان بم در این طرح شاسی بلند کوچک چینی بک ایکس ۳ را با قیمت نهایی ۱ میلیارد تومان به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و با دریافت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنند. همچنین مدت اقساط در این طرح ۱۲ ماهه بوده و فاصله اقساط نیز هر سه ماه یک فقره چک در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه نرخ سود نیز در این طرح ۲۶ درصد خواهد بود.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی بک ایکس ۳ پرو

شرایط فروش اقساطی بک X3شرایط فروش اقساطی بک X3

گفتنی است بک X3 پرو از یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می تواند قدرتی برابر با ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT با تیپ ترونیک و با قابلیت تعویض دنده مصنوعی ۸ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

شرایط فروش اقساطی بک X3شرایط فروش اقساطی بک X3

از امکانات بک ایکس ۳ پرو نیز می‌توان به تنظیم حالت رانندگی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد تایرها، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو ایربگ ایمنی و سانروف اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها