معرفی جدیدترین خودرو سدان اسپرت چینی وارداتی در کاتالوگ گک امپو راسا موتور

ژانویه 14, 2024 0 نظر 38

کاتالوگ گک امپو راسا موتور؛ سدان اسپرت چینی وارداتی جدید

کاتالوگ گک امپو راسا موتور یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی از چین به بازار ایران می‌باشد. این مدل سدان اسپرت با طراحی جذاب و قدرتمندی که دارد، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای وارداتی را جلب کند.

این خودرو با طراحی مدرن، سیستم‌های ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی بسیاری که دارد، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال خودروی جذاب و کارآمد هستند. همچنین، موتور قدرتمند این خودرو باعث شده تا اجرای آن بسیار دلپذیر باشد.

با ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی زیبا، کاتالوگ گک امپو راسا موتور به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروهای وارداتی در بازار خودرو ایران تبدیل شده است. به لطف ترکیبی از امکانات فنی، ظاهر زیبا و عملکرد قوی، این سدان اسپرت چینی توانسته است قلب علاقمندان به خودروهای وارداتی را برای خود برنده کند و باعث شود تا هر روزه تعداد آن در خیابان‌ها رو به افزایش باشد.

سدان اسپرت چینی جی ای سی امپو (Empow) وارداتی راسا موتور اخیراً راهی سامانه یکپارچه شد. در ادامه شاهد کاتالوگ مشخصات و امکانات گک امپو باشید.

جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور حکایت از این دارند که دو کراس اوور GS3 و امکو از برند جی ای سی (GAC) از طریق راسا موتور خاورمیانه به ایران راه پیدا کرده و در سامانه یکپارچه فروش عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، راسا موتور سدان امپو (Empow) را هم از این برند چینی به کشور آورده است. جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی گک امپو، می‌توانید در ادامه کاتالوگ این خودرو سدان را مشاهده کنید.

کاتالوگ گک امپو وارداتی

کاتالوگ مشخصات و امکانات گک امپو - GAC Empow وارداتی

سدان اسپرت جی ای سی امپو با استفاده از یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ که از فناوری پاشش مستقیم بنزین (GDI) بهره می‌برد، قادر به تولید قدرت ۱۶۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر است. نیرو محرکه موتور مذکور به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه تر ۷ سرعته به محور جلو فرستاده می‌شود.

در کاتالوگ ذکر شده که این خودرو حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و طی ۷ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، میانگین مصرف سوخت آن هم ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیستم تعلیق Empow مک فرسون مستقل در جلو و چند اتصالی یا مولتی لینک مستقل در عقب را در بر می‌گیرد. ترمزهای به کار رفته در جلو و عقب هم به ترتیب دیسکی خنک‌شونده و دیسکی هستند.

از جمله امکانات و آپشن‌های رفاهی و ایمنی خودرو اسپرت چینی امپو می‌توان به نمایشگر مرکزی ۱۰٫۲۵ اینچی مولتی‌مدیا، صفحه آمپر دیجیتال ۷ اینچی، تریم چرم کابین، تهویه خودکار، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر سانروف، ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ۶ ایربگ و سیستم کمک به شروع حرکت در شیب اشاره کرد. در زیر کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات گک امپو را مشاهده کنید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها