سانگ یانگ کوراندو توربو: نسل جدید شاسی بلند قدرتمند کره ای در ایران ثبت شد

مارس 5, 2024 0 نظر 32

سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ یکی از نخستین و محبوب‌ترین خودروهای شاسی بلند کره ای است که با ورود به بازار ایران، توانست توجه بسیاری از علاقمندان به این دسته از خودروها را به خود جلب کند. این خودرو، با طراحی جذاب و منحصر به فرد، توانایی مطلوبی در مسیرهای دشوار و زمین‌های مختلف ارائه می‌دهد.

نسل چهارم شاسی بلند سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ با موتور پرقدرت و فناوری‌های پیشرفته، تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. از دیزاین خارجی زیبا و شیک گرفته تا امکانات داخلی مدرن و راحتی حرفه‌ای، این خودرو توانسته است بین رقبای خود برجسته جای داشته باشد.

به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای شاسی بلند، سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ با ورود به بازار ایران توانسته است با استقبال فراوان مواجه شود و جای خود را در بازار خودروسازی ایران با افتخار به دست آورد. این خودرو با کیفیت ساخت بالا و امکانات مدرن، یک گزینه عالی برای افرادی است که در جستجوی یک خودرو شیک، پرقدرت و کارآمد هستند.

۰ ارسال شده توسط: شایان مددی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ، کراس اوور مونتاژی جدید ایران پلاک ملی دریافت کرد. Korando یک رقیب توانمند کره‌ای برای شاسی بلندهای چینی است.پس از این‌که تابستان قبل شنیده‌ها حکایت از مونتاژ سانگ یانگ کوراندو در کشور داشتند، بالاخره اوایل اسفند خبر عرضه سانگ یانگ کوراندو مونتاژی توسط نورا موتور پارس منتشر شد. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که کراس اوور کره‌ای سانگ یانگ کوراندو حالا پلاک ملی دریافت کرده است و رسماً می‌تواند پا به خیابان‌های کشور بگذارد.سانگ یانگ کوراندو مونتاژی جدید پلاک ملی دریافت کردسانگ یانگ کوراندو توربوشارژ مونتاژ شده در ایران، چهارمین نسل از این شاسی بلند کره‌ای است. نسل چهارم این خودرو از سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و پس از ورشکستگی سانگ یانگ، از سال ۲۰۲۳ در خط تولید «کی جی موبیلیتی» (KG Mobility) قرار گرفت؛ کی جی موبیلیتی در واقع نام جدید سانگ یانگ موتور پس از تحولات صورت گرفته در این شرکت در پی بحران‌های مالی است.پیش‌تر مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو نورا پارس موتور به اشتراک گذاشته شده است. این کراس اوور برای تامین قوای محرکه خود از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد. یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته مسئول انتقال نیرو محرکه این موتور به یک یا دو محور است و به نظر می‌رسد عرضه هر دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل این خودرو در بازار ایران در برنامه‌های نورا موتور باشد.به‌تازگی خبر عرضه پیکاپ سانگ یانگ خان، دنباله سانگ یانگ موسو سابق هم به گوش رسید. ایلیا موتور که به محصولاتی مثل دایون Y7 شناخته می‌شود، عرضه این پیکاپ‌ درشت‌هیکل را در دستور کار قرار داده است. انتظار می‌رود این خودرو به‌عنوان یک پیکاپ کره‌ای با ظاهر جذاب، موتور قدرتمند و امکانات متعدد بتواند سهمی چششویر از بازار پیکاپ‌ها در ایران کسب کند. همچنین بخوانید: آئودی Q4 e-tron در ایران رونمایی شد + مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جذاب آلمانی شاسی بلند مونتاژی نیسان ترا در ایران + عکس و مشخصات مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس، شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران سوزوکی گرند ویتارا هیبرید وارداتی رونمایی شد؛ بازگشت شاسی بلند باقدمت ژاپنی به بازار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها