جادویی و شگفت‌انگیز: گوشی های هوشمند خانواده هانر مجهز به چیپست اسنپدراگون ٨ نسل ٣، نمایشگر اولد و دوربین‌های فوق‌العاده

ژانویه 11, 2024 0 نظر 31

گوشی های جدید خانواده Honor Magic 6 به عنوان آخرین انتخاب برای علاقمندان به تکنولوژی و امکانات برتر در بازار گوشی های هوشمند عرضه شده‌اند. این گوشی‌ها با استفاده از چیپست اسنپدراگون ٨ نسل ٣، که از سرعت و کارایی بالایی برخوردار است، توانسته‌اند عملکرد قوی و بدون لگ را به کاربران خود ارائه دهند.

نمایشگر اولد این گوشی‌ها نیز امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های زنده را به کاربران ارائه می‌دهد، در حالی که دوربین‌های شگفت‌انگیز این گوشی‌ها با امکانات مانند دیتاکای اتوماتیک و فیلم‌برداری چند دوربینه، عکاسی فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

با توجه به این امکانات و ویژگی‌های برتر، گوشی های Honor Magic 6 به عنوان یک گزینه عالی و قدرتمند در بازار گوشی های هوشمند مطرح شده و امیدواریم که با این امکانات برتر، تجربه‌ی خوب و رضایتمندی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷

گوشی های خانواده Honor Magic 6 شامل مدل‌های آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو با مشخصات قدرتمند، نمایشگر اولد و دوربین‌های شگفت‌انگیز معرفی شدند.

برند چینی آنر همچنان به گسترش سبد محصولات خود ادامه می‌دهد. طبق جدیدترین اخبار تکنولوژی، اخیرا شاهد رونمایی از X50 GT با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و نمایشگر اولد بودیم و حالا این برند، سه گوشی جدید را نیز معرفی کرده است. گوشی های خانواده Honor Magic 6 شامل مدل‌های مجیک ۶، مجیک ۶ لایت و مجیک ۶ پرو با مشخصات قدرتمندی مانند چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نمایشگر OLED و دوربین‌های شگفت‌انگیز از راه رسیده‌اند تا با عملکرد چششویر و البته قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه خود، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند.

مشخصات گوشی های خانواده Honor Magic 6

گوشی های خانواده Honor Magic 6

آنر مجیک ۶ مثل سایر گوشی های رده بالا و پرچمدار امسال، از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند. این چیپست بر پایه لیتوگرافی چهار نانومتری ساخته شده و پردازنده گوشی از یک هسته قدرتمند Cortex-X2، سه هسته بزرگ Cortex-A720 و چهار هسته کوچک‌تر Cortex-A510 تشکیل شده است. پردازشگر گرافیکی Adreno 740 نیز مشخصات سخت افزاری این گوشی را تکمیل می‌کند. این گوشی در پیکربندی‌های مختلفی با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به بازار عرضه می‌شود.

گوشی Honor Magic 6 از صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی LTPO OLED استفاده می‌کند که دارای وضوح ۲۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر با این مشخصات می‌تواند تجربه‌ای روشن، روان و باکیفیت از تماشای محتوا را در اختیار شما قرار دهد. در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی، دوربین فوق عریض یا اولترا واید ۵۰ شواپیکسلی و دوربین تله فوتو ۳۲ شواپیکسلی هستیم. دوربین اصلی گوشی از سنسور ۱/۱٫۲۸ اینچی با دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد و می‌تواند در نور کم، تصاویری زیبا و باکیفیت با کمترین میزان نویز را به ثبت برساند.

دوربین فوق عریض یا اولترا واید دارای میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای است که برای صحنه‌های عریض یا گرفتن عکس‌های گروهی، عالی خواهد بود. دوربین تله فوتو نیز بزرگنمایی اپتیکال ۲٫۵ برابری را برای گرفتن عکس‌های واضح از سوژه‌های دور ارائه می‌کند. آنر مجیک ۶ در بخش باتری نیز با پیشرفت‌هایی همراه بوده و ظرفیت باتری آن به ۵۴۵۰ میلی‌آمپرساعت ارتقا یافته است. همچنین این گوشی از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت حدود ۳۰ دقیقه، کل ظرفیت باتری را شارژ کند.

آنر مجیک ۶ از روز ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴، یعنی یک هفته دیگر برای خرید در بازار چین عرضه می‌شود و به‌زودی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد. قیمت نسخه‌های مختلف Honor Magic 6 به شرح زیر است:

مدلقیمت در بازار چینقیمت به دلار
آنر مجیک ۶ نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی۴۳۹۹ یوان۷۱۰ دلار
آنر مجیک ۶ نسخه ۱۶/۲۵۶ گیگابایتی۴۶۹۹ یوان۷۵۰ دلار
آنر مجیک ۶ نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی۴۹۹۹ یوان۷۹۰ دلار

گوشی های خانواده Honor Magic 6گوشی های خانواده Honor Magic 6

مشخصات فنی آنر مجیک ۶

رنگ بندیمشکی، سفید، آبی، بنفش، سبز
صفحه نمایش۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح ۲۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی
تراشهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
رم۱۲ یا ۱۶ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی داخلی۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
باتری۵۴۵۰ میلی‌آمپرساعت
شارژ۶۶ وات
دوربین پشتی۵۰ شواپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) + 50 شواپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید + ۳۲ شواپیکسلی تله فوتو با زوم اپیتکال ۲٫۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)
دوربین جلو۵۰ شواپیکسلی

معرفی آنر مجیک ۶ پرو

گوشی های خانواده Honor Magic 6گوشی های خانواده Honor Magic 6

در کنار نسخه پایه Honor Magic 6، برند آنر در رویدادی که در چین برگزار کرد، از نسخه پرو این گوشی یعنی آنر مجیک ۶ پرو نیز رونمایی کرد. آنر مجیک ۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی LTPO OLED با وضوح فول اچ دی پلاس یا ۲۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز تطبیقی (۱ تا ۱۲۰ هرتز) است. طبق ادعای آنر، حداکثر روشنایی این نمایشگر حتی تا عدد چششویر ۵۰۰۰ نیت می‌رسد.

این اولین صفحه نمایش داخلی که از فناوری نمایشگر LTPO کم مصرف بهره می‌برد و از دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این صفحه نمایش توسط شیشه بادوام Rhinoceros با مقاومت شگفت‌انگیز در برابر سقوط از ارتفاع، محافظت می‌شود.

در بخش عملکرد سخت افزاری، Honor Magic 6 Pro به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و دارای ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. این گوشی بر پایه رابط کاربری Honor Magic OS 8.0 اجرا می‌شود و قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز به آن اضافه شده است.

گوشی های خانواده Honor Magic 6گوشی های خانواده Honor Magic 6

آنر مجیک ۶ پرو مانند نسخه پایه دارای سه دوربین پشتی است که از دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی داینامیک با فوکوس سریع و دقیق، دیافراگم متغیر هوشمند (f/1.4 – f/2.0) برای عملکرد عالی در نور کم و همچنین لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) تشکیل شده است. دوربین فوق عریض یا اولترا واید ۵۰ شواپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته و بخش درخشان ماژول دوربین، یک لنز اولترا تله فوتو پریسکوپی ۱۸۰ شواپیکسلی با زوم اپیتکال ۲٫۵ برابری، بزرگنمایی دیجیتال شگفت‌انگیز ۱۰۰ برابری و لرزش‌گیر اپیتکال است.

برای دوربین سلفی از یک سنسور ۵۰ شواپیکسلی به همراه سنسور TOF استفاده شده که می‌تواند سلفی‌های بسیار باکیفیت با قابلیت تشخیص عمق میدان را به ثبت برساند. دوربین‌ها سه سبک تصویر متمایز شامل Vivid، طبیعی یا Natural و بافت یا Textured را ارائه می‌دهند.

گوشی های خانواده Honor Magic 6 از Honor Hongyan Communication پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال مستقیم سرویس ماهواره‌ای به ماهواره های TianTong را فراهم می‌کنند. چنین قابلیتی، امکان برقراری ارتباط صوتی بی‌درنگ و ارسال پیامک دو طرفه را در اختیار شما قرار می‌دهد و سریع‌ترین سرعت اتصال ماهواره‌ای در این صنعت را با ۴۰ درصد ارتقای سرعت و ۵۰ درصد کاهش مصرف انرژی در حالت استندبای، به رخ می‌کشد. آنر مجیک ۶ پرو همچنین با باندهای فرکانس اصلی ۵G جهانی سازگاری دارد و از سرویس‌های گوگل (GMS) نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی های خانواده Honor Magic 6گوشی های خانواده Honor Magic 6

نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند کاهش نور PWM با فرکانس فوق‌العاده بالای ۴۳۲۰ هرتز، محافظت از چشم در برابر نور مضر، حالت کمک به خواب، کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار و نمایش رنگ‌های طبیعی، محافظت کاملی را از چشمان کاربران ارائه می‌کند. همچنین گواهینامه‌هایی برای محافظت از چشم به این نمایشگر اعطا شده که از جمله آنها می‌توان به گواهینامه Rhine TUV آلمان (گواهی محافظت از چشم جهانی ۳٫۰) و تست راحتی بصری Vico A+ اشاره کرد. این گوشی توانسته اولین گواهینامه ضد سقوط SGS سوئیس را نیز برای چندین سناریو دریافت کند که نشان‌دهنده دوام و مقاومت بالای آن است.

آنر مجیک ۶ پرو به باتری بزرگ ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید در مدت کمتر از ۴۰ دقیقه، کل ظرفیت باتری را شارژ کنید و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم ۶۶ واتی نیز وجود دارد. آنر با تراشه ارتقای بهره‌وری انرژی خود با نام Honor E1 و سیستم مدیریت انرژی Honor Dujiangyan، بهره‌وری انرژی و عملکرد کلی دستگاه را به‌طور قابل توجهی ارتقا می‌بخشد.

آنر مجیک ۶ پرو در رنگ‌های مختلفی که از طبیعت الهام گرفته‌اند عرضه می‌شود که شامل پنج رنگ آبی، بنفش، سفید، سبز و مشکی می‌شود. این گوشی در سه پیکربندی حافظه و رم موجود است. نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۶۹۹ یوان یا ۸۰۳ دلار، نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۶۱۹۹ یوان یا ۸۷۳ دلار و گران‌ترین نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۶۶۹۹ یوان یا ۹۴۴ دلار روانه بازار می‌شوند.

این گوشی جذاب و قدرتمند از همین امروز به‌صورت پیش فروش در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و فروش و عرضه رسمی آن از هفته آینده یعنی ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

معرفی آنر مجیک ۶ لایت

گوشی های خانواده Honor Magic 6گوشی های خانواده Honor Magic 6

نسخه میان رده و ارزان قیمت گوشی های خانواده Honor Magic 6 ، گوشی آنر مجیک ۶ لایت است که با طراحی چشم‌نواز و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ روانه بازار می‌شود. این گوشی نیز علاوه بر بازار چین به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد و با قیمت مقرون به صرفه خود می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. البته تقریبا یک ماه پیش شاهد رونمایی از آنر مجیک ۶ لایت بودیم.

گوشی آنر Magic 6 Lite در رنگ‌های مشکی، سبز و نارنجی موجود است و از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۲۹ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم هستند و صفحه نمایش حدود ۹۲٫۸ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت نیز بهره می‌برد.

گوشی های خانواده Honor Magic 6گوشی های خانواده Honor Magic 6

در دل آنر مجیک ۶ لایت شاهد به‌کارگیری تراشه میان رده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ با پردازشگر گرافیکی آدرنو ۷۱۰ هستیم و رم ۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایت، مشخصات سخت افزاری این گوشی را تکمیل می‌کنند. در پشت گوشی، سه دوربین قرار گرفته که دوربین اصلی ۱۰۸ شواپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵ شواپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ شواپیکسلی، آنها را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسلی نیز در جلوی گوشی و درون یک حفره در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری Magic UI 7.2، باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی، حسگر تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر، قابلیت اتصال به شبکه ۵G و بلوتوث ۵٫۱ از دیگر ویژگی‌های آنر مجیک ۶ لایت محسوب می‌شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها