پیکاپ جدید KMC T9 از کرمان موتور: قیمت و شرایط فروش + ثبت نام و اطلاعات کامل

فوریه 14, 2024 0 نظر 29

اولین شرایط فروش KMC T9، پیکاپ جدید کرمان موتور

شرکت خودروسازی کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در ایران، با معرفی مدل جدید پیکاپ KMC T9 خود، اقدام به جلب توجه بازار خودروسازی کرده است. این پیکاپ با استفاده از تکنولوژی های مدرن و طراحی جذاب، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب کند. این خودرو با قابلیت بارگیری بالا و قابلیت حمل بارهای سنگین، به یکی از محبوب ترین خودروهای نیازمندان به حمل بار تبدیل شده است.

برای ثبت نام در خرید این خودرو، شرکت کرمان موتور شرایط فروش منحصر به فردی ارائه کرده است. این شرایط شامل تخفیف ویژه، طرح اقساطی بدون بهره و خدمات پس از فروش فوق العاده است. علاوه بر این، قیمت منطبق با ویژگی های فنی و طراحی منحصر به فرد این خودرو، برای مشتریان جذابیت داشته و انتخاب ایده آلی برای خرید مدل جدید KMC T9 می باشد.

با معرفی این شرایط خاص فروش و ارائه جزئیات دقیق در مورد ثبت نام و قیمت خودرو، خریداران می توانند به راحتی به خرید این خودرو جذاب و کارآمد دست یابند.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱

گروه خودروسازی کرمان موتور اولین شرایط فروش پیکاپ KMC T9 را اعلام کرد. در ادامه با قیمت و جزئیات ثبت نام این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور قصد دارد تا از ساعت ۸ صبح فردا مورخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، اولین طرح فروش جدیدترین پیکاپ این کمپانی و یکی بهترین پیکاپ‌های چینی بازار با نام KMC T9 را آغاز کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش می‌پردازیم.

شرایط فروش پیکاپ KMC T9 – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش پیکاپ KMC T9

طبق اعلام کرمان موتور، این خودرو به صورت نقدی و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری خدمت متقاضیان عرضه خواهد شد. شایان ذکر است رنگهای عرضه شده و قابل انتخاب توسط مشتریان در این طرح سفید، مشکی، خاکستری، قرمز و آبی خواهد بود.

مشخصات فنی KMC T9

شرایط فروش پیکاپ KMC T9شرایط فروش پیکاپ KMC T9

این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ با تکنولوژی GDI بهره می‌برد که قادر به تولید ۲۲۱ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است. این توان توسط یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ZF به چهار چرخ T9 منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی T9

شرایط فروش پیکاپ KMC T9شرایط فروش پیکاپ KMC T9

این خودرو با سطح امکانات بالایی به نسبت سایر رقبا عرضه شده است که جزو نقاط قوت T9 به شمار می‌رود. از جمله امکانات کی ام سی T9 می‌توان به: ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری (BOS)، سنسور پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی به همراه اتو هلد (Auto Hold)، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، نمایشگر عمودی ۱۰.۵ اینچی لمسی در قسمت کنسول مرکزی، کلاستر تمام دیجیتال ۷ اینچی راننده، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه گرمکن، کروز کنترل تطبیقی، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، آینه وسط الکتروکرومیک برقی، کول باکس و سیستم کنترل حرکت در سربالایی اشاره کرد.

نظر شما کاربران گرامی سایت گجت نیوز چیست؟ با توجه به قیمت اعلامی کرمان موتور ارزش خرید این پیکاپ جذاب را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

از دست ندهید: شرایط فروش کی ام سی ایکس ۵ (KMC X5) کرمان موتور در بهمن ۱۴۰۲ شرایط فروش محصولات فردا موتورز در بهمن ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها