تیراندازی جالب سربازان روس بر خودروی زرهی و پوشاننده مهارت آمریکایی

فوریه 29, 2024 0 نظر 27

تیراندازی سربازان روس به خودرو زرهی و ضد گلوله آمریکایی

فیلم تیراندازی سربازان روس به خودرو زرهی و ضد گلوله آمریکایی، یکی از صحنه‌های هیجان انگیز و جذاب در دنیای سینما است که بازیگران حرفه‌ای و استادانه به اجرای آن پرداخته‌اند.

در این صحنه، سربازان روس با تکنیک‌های حرفه‌ای و استفاده از اسلحه‌های پیشرفته خود، به خودرو زرهی و ضد گلوله آمریکایی حمله می‌کنند و صحنه‌ای پر از اکشن و تیراندازی شگفت انگیز به نمایش می‌گذارند.

این صحنه نه تنها برای دوستداران ژانر اکشن و جنگی جذاب است، بلکه توانایی بازیگران و کارگردان در به تصویر کشیدن چنین صحنه‌های پیچیده و هیجان‌انگیزی را نشان می‌دهد.

بازیگران با تمرکز بر فن برداشت و حرکات تیراندازی، این صحنه را به یکی از بهترین و حیرت انگیزترین صحنه‌های فیلم تبدیل کرده‌اند که حتماً باعث هیجان و تعجب تماشاگران می‌شود.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۴سربازان روس با انجام یک تست میدانی، تاب‌آوری خودرو زرهی آمریکایی هاموی را در برابر تیراندازی مستقیم، محک زدند. نتیجه برای آن‌ها غافلگیرکننده بود.به‌تازگی ویدیویی منتشر شده که تیراندازی سربازان روس به یک دستگاه خودرو زرهی آمریکایی را نشان می‌دهد. این خودرو که HMMWV (یا آن‌طور که مصطلح شده، هاموی) نام دارد؛ مورد استفاده ارتش اوکراین بود که به‌نظر می‌رسد در اثر انفجار مین، معیوب و در میدان جنگ رها شده باشد.گروهی از سربازان روس پس از روبه‌رو شدن با هاموی، سعی کردند با تیراندازی از فاصله نزدیک، ضد گلوله بودن آن را تست کنند. در این ویدیو ببینید که چطور شیشه خودرو در برابر شلیک مستقیم، مقاومت نشان می‌دهد؛ چیزی که ظاهرا سربازان روس را شگفت‌زده کرده است. همچنین بخوانید: نگاهی به شاسی بلندهای ارتش اوکراین؛ از هاموی و تویوتا لندکروز تا عتیقه‌های شورویهاموی یک خودرو نظامی چهارچرخ سبک است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از تسلیحات را روی شاسی خود حمل کند؛ از مسلسل گرفته تا لانچر موشک‌های ضد تانک!پیش‌تر نیز برخی نظامیان روسیه اقرار کرده بودند که خودروهای جنگی ساخت غرب، خصوصیات زرهی قوی‌تری از نمونه‌های روسی دارند. پرسنل ارتش اوکراین هم گزارش داده‌اند که خودروهای زرهی اهدا شده توسط هم‌پیمانان غربی، به‌دفعات جان آن‌ها را در میدان جنگ نجات داده‌ است.جان سالم به‌در بردن از مناطق مین‌گذاری شده و گریز از کمینگاه دشمن حتی با وجود آسیب دیدن خودرو، از موارد گزارش شده توسط اوکراینی‌هاست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها