فرصت بی‌نظیر برای استفاده از بسته‌های اینترنت جدید همراه اول در دی ماه ۱۴۰۲

دسامبر 29, 2023 0 نظر 28

بسته های اینترنت جدید و متنوع همراه اول در دی ماه ۱۴۰۲

همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای ارتباطی کشور، همواره در پی بهبود و ارتقاء خدمات خود بوده است. در این راستا، این اپراتور گامی مهم برداشته و بسته های اینترنت جدید و متنوعی را در دی ماه ۱۴۰۲ معرفی کرده است. این بسته ها با توجه به نیازهای مختلف کاربران و سرعت بالا و قابلیت اتصال پایدار، امکان استفاده آسان و مطمئن را برای مشترکان فراهم می کنند.

بسته های جدید اینترنت همراه اول شامل انواع مختلفی از بسته های دیتا و سرعت های مختلف برای تمامی نیازهای اینترنتی شما است. با وجود قیمت های رقابتی و امکانات فراوان، مشترکان می‌توانند به راحتی انتخاب کنند که کدام بسته بهترین گزینه برای آن‌هاست.

این بسته ها می توانند به عنوان یک گام مهم برای بهبود دسترسی به اینترنت در کشور محسوب شوند و امیدواریم که با ارائه این نوع بسته ها، ارتباط اینترنتی با کیفیت بالا در اختیار همه مخاطبان قرار گیرد.

بسته های اینترنت جدید همراه اول پس از افزایش قیمت ۳۴ درصدی معرفی شد. این بسته‌ها از ۱ روز تا ۱۸۰ روزه با حجم‌های متنوع در دسترس هستند.

بعد از گذشت ۶ سال از عدم تغییر تعرفه‌های اینترنت، سرانجام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجوز افزایش ۳۴ درصدی قیمت تعرفه اینترنت را با توجه به شروطی نظیر بهبود کیفیت و زیرساخت‌ها صادر کرد. اکنون همراه اول در اطلاعیه‌ای با اشاره به ثبات قیمت بسته‌های اینترنتی طی ۶ سال اخیر، از مشکلات فراوانی خبر می‌دهد که در صورت اصلاح نکردن قیمت‌ها با آن‌ها دچار می‌شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سخت شدن نگهداری و ارتقا شبکه ارتباطات بود و این می‌توانست باعث افت کیفیت شبکه اتصالی شود.

بیشتر بخوانید:

اینترنت ایران رسما ۳۰ درصد گران شد

یکی از بخش‌های درآمدی عمده‌ای که همراه اول به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور کشور از آن‌ها برای نگهداری و ارتقا سایت‌های خود و توسعه شبکه‌های جدیدی از جمله شبکه ۵G از آن‌ها استفاده می‌کند، درآمد حاصل از فروش بسته‌های اینترنتی تلفن همراه است. از آنجا که فعالان صنعت ارتباطات کشور یارانه‌ای را از سوی دولت دریافت نمی‌کنند و باید تمام هزینه‌ها را خودشان از محل درآمد خود متحمل شوند، در نتیجه افزایش هزینه‌های اپراتورها طی سالیان اخیر باعث ایجاد فشار مضاعفی روی این اپراتور شده است.

در همین راستا همراه اول ناچار به اصلاح و افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه خودش شده که با افزایش ۳۴ درصدی همراه بوده‌اند. در زیر می‌توانید جدول میزان افزایش قیمت بسته‌ها و مقایسه آن با قیمت‌های قبلی را مشاهده کنید.

جدول مقایسه قیمت جدید و قدیم بسته های همراه اول

مدت زمان بسته (روز)حجم بستهقیمت قبلی بسته (ریال)قیمت جدید بسته (ریال)نرخ افزایش قیمت
۱۶۰ شوابایت۱۶,۰۰۰۲۱,۵۰۰۳۴%
۱۱۵۰ شوابایت۲۷,۰۰۰۳۶,۴۰۰۳۴%
۱۲۵۰ شوابایت۳۶,۰۰۰۴۸,۵۰۰۳۴%
۱۵۰۰ شوابایت۴۹,۰۰۰۶۵,۹۰۰۳۴%
۱۷۵۰ شوابایت۵۹,۰۰۰۷۹,۴۰۰۳۴%
۱۱ گیگابایت۶۴,۰۰۰۸۶,۰۰۰۳۴%
۱۲ گیگابایت۸۴,۰۰۰۱۱۳,۰۰۰۳۴%
۱۳ گیگابایت۹۹,۰۰۰۱۳۳,۰۰۰۳۴%
۷۲۰۰ شوابایت۴۴,۰۰۰۵۹,۰۰۰۳۴%
۷۳۰۰ شوابایت۵۵,۰۰۰۷۴,۰۰۰۳۴%
۷۵۰۰ شوابایت۷۰,۰۰۰۹۴,۰۰۰۳۴%
۷۷۵۰ شوابایت۸۳,۰۰۰۱۱۲,۰۰۰۳۴%
۷۱٫۵ گیگابایت۱۰۹,۰۰۰۱۴۷,۰۰۰۳۴%
۷۲٫۵ گیگابایت۱۳۰,۰۰۰۱۷۵,۰۰۰۳۴%
۷۴ گیگابایت۱۶۰,۰۰۰۲۱۵,۰۰۰۳۴%
۷۶ گیگابایت۱۹۵,۰۰۰۲۶۳,۰۰۰۳۴%
۳۰۱ گیگابایت۱۰۵,۰۰۰۱۴۱,۰۰۰۳۴%
۳۰۲ گیگابایت۱۴۰,۰۰۰۱۸۸,۰۰۰۳۴%
۳۰۳ گیگابایت۱۹۰,۰۰۰۲۵۵,۰۰۰۳۴%
۳۰۴ گیگابایت۲۱۳,۰۰۰۲۸۶,۰۰۰۳۴%
۳۰۵ گیگابایت۲۳۶,۰۰۰۳۱۷,۰۰۰۳۴%
۳۰۷ گیگابایت۲۸۲,۰۰۰۳۸۰,۰۰۰۳۴%
۶۰۱۲ گیگابایت۴۶۰,۰۰۰۶۱۹,۰۰۰۳۴%
۱۲۰۱۵ گیگابایت۶۲۰,۰۰۰۸۳۵,۰۰۰۳۴%

همچنین همراه اول مطابق انتظار و درخواست مشترکان پرمصرف خود، بسته‌های بلند مدت جدیدی را با حجم‌های متنوع ارائه کرده است که در جدول زیر می‌توانید ببینید.

بسته‌های بلند مدت جدید همراه اول در دی ماه ۱۴۰۲

مدت زمان بسته (روز)حجم بستهقیمت ارائه بسته (ریال)
۳۰۶ گیگابایت۳۷۰,۰۰۰
۹۰۱۰ گیگابایت۷۶۰,۰۰۰
۹۰۳۰ گیگابایت۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۰۵۰ گیگابایت۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۰۱۸ گیگابایت۱,۱۸۰,۰۰۰
۱۲۰۷۲ گیگابایت۴,۳۵۰,۰۰۰
۱۸۰۲۰ گیگابایت۱,۵۰۰,۰۰۰
۱۸۰۸۰ گیگابایت۴,۸۲۰,۰۰۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها