پیشنهاد ویژه: مجموعه جدید پیکاپ کلوتها در رنگهای جذاب + اطلاعات بیشتر

ژانویه 2, 2024 0 نظر 64

فروش ویژه پیکاپ کلوت در رنگ‌های جدید + جزئیات

پیکاپ کلوت، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای باری است که با دست‌کم ۵۰ سال سابقه تولید و فروش خود، برای خریداران علاقمند به خرید یک خودروی قدرتمند و کاربردی، انتخابی بسیار مناسب محسوب می‌شود. این بار به‌منظور رقابت با دیگر خودروهای رقیب در بازار، پیکاپ کلوت با رنگ‌های جدید به بازار آمده است. رنگ‌های جدید علاوه بر جذابیت بیشتر خودرو، به خریداران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب مدل مورد نظر خود می‌دهد.

پیکاپ کلوت در رنگ‌های جدید، با امکانات بیشتر و طراحی‌های مدرنتر، اکنون در بازار به فروش می‌رسد. این خودرو از قابلیت‌های باربری بالا، موتور قدرتمند و مصرف سوخت مناسب برخوردار است. علاوه بر این، سیستم‌های ایمنی و راحتی در داخل خودرو، آن را یک گزینه عالی برای استفاده‌ی روزمره در شهر و مناطق بیرون‌شهری می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فروش ویژه و جزئیات محصول، شما می‌توانید با نمایندگان فروش محلی یا بازار خودروهای دست دوم تماس بگیرید.

۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰

شرایط فروش ویژه پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات و قیمت اعلامی این خودرو خواهیم پرداخت.

کلوت به‌عنوان یکی از پیکاپ‌های حدودا موفق بازار شناخته می‌شود. جایی که در رقابت با سایر پیکاپ‌های هم رده خود حرف‌هایی برای گفتن دارد. با وجود ضعف‌هایی در نسخه قبلی این خودرو با دنده دستی به‌علت عدم همخوانی موتور و گیربکس، اما این خودرو فروش خوب و راضی‌کننده‌ای در نسخه دنده دستی و اتومات برای مکث موتور داشت. اکنون این شرکت با اقدام به عرضه نسخه جدید و اتوماتیک این خودرو در رنگ‌های متنوع، در جستجوی سهم بیشتری از بازار خودروهای پیکاپ است.

مشخصات فنی پیکاپ کلوت

فروش ویژه پیکاپ کلوت

این پیکاپ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ (۴K22) با تکنولوژی نسل چهار میتسوبیشی و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است که حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌کند تا در نهایت وزن ۱۹۲۰ کیلوگرمی این پیکاپ را به حداکثر سرعتی معادل با ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این پیشرانه را قبلا در خودروی آمیکو آسنا اتوماتیک نیز مشاهده کرده‌ایم.

محور متحرک این پیکاپ از نوع دو دیفرانسیل ۳ حالته همراه با قفل عقب است. در حالت استاندارد تمام نیروی این خودرو به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود؛ اما با استفاده از حالات مختلف تنظیم محور می‌توان قدرت خروجی را بین چهار چرخ در حالات سبک و سنگین تنظیم کرد.

مکث کلوتمکث کلوت

امکانات ایمنی و رفاهی پیکاپ کلوت

پیکاپ کلوت در نسخه‌ی ارائه شده توسط مکث موتور که در اختیار مشتریان قرار داده، دارای امکانات متنوع و معقولی برای یک پیکاپ باری است. در ادامه امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو را نام می‌بریم:

  • کروز کنترل
  • کنترل پایداری (ESC)
  • چراغ‌های دی لایت
  • مانیتور ۸ اینچ لمسی مجهز به سیستم ناوبری با دوربین دنده عقب
  • سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای
  • سیستم تهویه اتوماتیک با پنل لمسی
  • صندلی‌ها با روکش چرم و تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی به‌همراه گرم‌کن
  • سیستم ترمز ABS به همراه سیستم ترمز ترکیبی (BAS)
  • ۲ عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • سنسور پارک دنده عقب

مکث کلوتمکث کلوت

قیمت و شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

لازم به ذکر است این خودرو در رنگ‌های متنوع با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۷۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به صورت قطعی و با موعد تحویل ۳۰ روز کاری نسبت به ثبت نام برای خرید این خودرو اقدام کنند. همچنین مابقی مبلغ تسهیلات به مبلغ ۱ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با بازپرداخت ۱۲ الی ۱۸ ماهه از سوی خریداران قابل انتخاب است.

در مجموع می‌توان از دیگر رقیبان خودروی کلوت با این امکانات و قیمت اعلام شده از برخی دیگر پیکاپ‌های چینی موجود در بازار نام برد؛ خودروهایی مانند KMC T8 و AMICO ASNA که با یک مقایسه ساده و بر اساس سلیقه بهترین گزینه برای خرید توسط مشتریان آشکار خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها