پرفروش ترین پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت تازه اسفند ۱۴۰۲

فوریه 29, 2024 0 نظر 24

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت جدید در اسفند ۱۴۰۲

با افتخار به اطلاع مشتریان عزیز می‌رسانیم که پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت جدید در ماه اسفند سال ۱۴۰۲ وارد بازار شده است. این خودروی باریکه با طراحی منحصر به فرد و امکانات بی‌نظیر، گزینه‌ی ایده‌آلی برای استفاده در شهر و برون شهر می‌باشد.

با خرید پیکاپ آمیکو آسنا در اسفند ۱۴۰۲، از امکانات متنوعی همچون سیستم جلوگیری از لغزش، کنترل اتوماتیک سرعت، سیستم هوشمند ترمز ABS و … بهره‌مند خواهید شد. همچنین با قیمت جدید و بروز این محصول، به راحتی می‌توانید بهره‌ی کامل خود از این پیکاپ را برای انجام کارهای روزانه یا ماجراجویی‌های خود ببرید.

به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی زیبا، پیکاپ آمیکو آسنا انتخابی عالی برای هر کسی است که به دنبال یک خودروی مطمئن، کارآمد و استثنایی می‌باشد. حتما این فرصت را از دست ندهید و با قیمت ویژه و جدید این محصول، مالک یک پیکاپ بی‌نظیر شوید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت جدید در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. گروه صنعتی آمیکو پیکاپ آسنا را با قیمت قطعی در اسفند ماه به متقاضیان عرضه می‌کند.گروه صنعتی آمیکو قصد دارد پیکاپ آسنا را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت قطعی ویژه اسفند ماه به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این پیکاپ بازار ایران آشنا خواهیم شد.شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا – اسفند ۱۴۰۲در این طرح پیکاپ آسنا در مدل ۱۴۰۳ با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روزه اعلام شده است. بیشتر بخوانید: پیکاپ آمیکو آسنا توربو، بخریم یا نخریم؟ نسخه دنده ای پیکاپ آمیکو آسنا توربو شارژ معرفی شد پیکاپ وانت شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها