افت اسفنبادی در سرعت اینترنت ثابت ایران در ماه فوریه؛ گزارش آپدیت اسپیدتلر

مارس 16, 2024 0 نظر 17

**گزارش ماه فوریه اسپیدتست؛ افت مجدد میانه سرعت اینترنت ثابت ایران**

در گزارش ماه فوریه اسپیدتست، نتایج به دست آمده نشان می دهد که سرعت اینترنت ثابت در ایران در این ماه نسبت به ماه های گذشته دچار افت مجددی شده است. این افت در میانه سرعت اینترنت، به وضوح نشان دهنده مشکلاتی است که همچنان در زیرساخت های ارتباطی کشور وجود دارد.

عوامل مختلفی می توانند بر سرعت اینترنت تاثیر بگذارند از جمله ترافیک شبکه، کیفیت تجهیزات و محدودیت های قانونی. اما با این حال، افت مجدد میانه سرعت اینترنت ثابت در ایران نشان می دهد که هنوز زمان و تلاش بیشتری نیاز است تا به یک سیستم ارتباطی پایدار و باکیفیت دست یافت.

سازمان‌های مربوطه باید اقدامات لازم را برای بهبود زیرساخت های ارتباطی کشور انجام دهند و تلاش کنند تا در پیشرفت این حوزه موثر باشند. شفاف سازی تصمیمات و برنامه های این ارگان ها، می تواند به افزایش اعتماد عمومی به عملکرد آن ها کمک کند و راهکارهایی برای رفع مشکلات موجود ارائه دهد.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸آخرین گزارش اسپیدتست از سرعت اینترنت ایران برای ماه فوریه ۲۰۲۴ منتشر شده و طبق آن همچنان میانگین سرعت اینترنت ثابت کشور کاهش یافته است.جدیدترین گزارش سایت اسپیدتست از سرعت اینترنت جهانی در ماه فوریه منتشر شده و طبق آن سرعت متوسط دانلود اینترنت موبایل در جهان به ۵۱٫۱۶ شوابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود نیز به ۱۱٫۳۷ شوابیت بر ثانیه رسیده است.طبق همین گزارش، در ماه فوریه سرعت متوسط دانلود اینترنت ثابت در جهان ۹۲٫۲۶ شوابیت بر ثانیه و سرعت متوسط آپلود نیز ۴۴٫۶۵ شوابیت بر ثانیه گزارش شده است.کشورهای دارنده پرسرعت‌ ترین اینترنت موبایلطبق گزارش Speedtest در ماه فوریه، قطر با سرعت ۲۸۶٫۴۲ شوابیت بر ثانیه، امارات با سرعت ۲۸۴٫۲۱ شوابیت بر ثانیه، کویت با سرعت ۲۱۶٫۹۶ شوابیت بر ثانیه، کره جنوبی با سرعت ۱۷۳٫۹۵ شوابیت بر ثانیه و دانمارک با سرعت ۱۵۷٫۹۴ شوابیت بر ثانیه در جایگاه‌های یک تا پنج لیست کشورهای دارای پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان قرار گرفته‌اند.کشورهای دارای پرسرعت‌ ترین اینترنت ثابتدر رتبه اول تا پنجم لیست کشورهای دارای پرسرعت ترین اینترنت ثابت نیز به‌ترتیب سنگاپور با سرعت ۲۸۶٫۶۶ شوابیت بر ثانیه، چیلی با سرعت ۲۷۲٫۰۱ شوابیت بر ثانیه، هنگ کنگ با سرعت ۲۷۰٫۷۲ شوابیت بر ثانیه، ایسلند با سرعت ۲۵۹٫۷۲ شوابیت بر ثانیه و امارات با سرعت ۲۵۷٫۱۴ شوابیت بر ثانیه قرار دارند.بررسی وضعیت سرعت اینترنت ایرانبنابر این گزارش، سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران نیز ۳۴٫۷۱ شوابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن نیز ۹٫۹۹ شوابیت بر ثانیه اعلام شده که با چنین نتیجه‌ای، ایران در رتبه ۷۴ قرار گرفته است. همچنین سرعت اینترنت ثابت کشورمان نیز ۱۳٫۵۱ شوابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن ۳٫۳۷ شوابیت بر ثانیه اعلام شده که با چهار پله سقوط، به رتبه ۱۵۷ رسیده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها