آخرین قیمت تولیدکننده از محصولات سایپا در دی ۱۴۰۲ اعلام شد

ژانویه 10, 2024 0 نظر 34

آخرین قیمت کارخانه ای محصولات سایپا در دی ۱۴۰۲ اعلام شد

اعلام قیمت کارخانه ای محصولات یکی از اطلاعات اساسی در عرصه بازار خودرو است که تاثیر زیادی بر روند فروش و خرید این محصولات دارد. در ماه دی ۱۴۰۲، شرکت سایپا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران، آخرین قیمت کارخانه ای محصولات خود را اعلام کرد. این اطلاعات ارزشمند برای فعالان اقتصادی و متقاضیان خودرو مهم است و می‌تواند در روند تصمیم‌گیری‌های آنها تاثیرگذار باشد.

به روز بودن و اطلاع از آخرین قیمت‌های کارخانه‌ای محصولات سایپا برای کسانی که در صنعت خودرو فعالیت دارند یا قصد خرید یک خودروی این شرکت را دارند، اهمیت بالایی دارد. این اطلاعات می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا با دقت و صداقت بیشتری تصمیم‌گیری کنند و از فروش یا خرید خود بیشترین استفاده را ببرند.

نام خودروقیمتساینا S تیپ DA۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومانساینا S با ۸۵گانه۳۳۰ میلیون و ۴۹۰ هزار تومانساینا S دوگانه۲۸۳ میلیون و ۱۶۲ هزار تومانساینا S اتوماتیک۳۳۰ میلیون و ۹۳۲ هزار تومانکوییک معمولی DA۲۵۶ میلیون و ۷۲۷ هزار تومانکوییک پلاس اتوماتیک۳۲۷ میلیون و ۸۷ هزار تومانکوییک S تیپ DA۲۸۱ میلیون و ۵۹۲ هزار تومانکوییک S با ۸۵گانه۲۸۷ میلیون و ۹۶۶ هزار تومانکوییک GX-L۳۵۹ میلیون و ۹۷۴ هزار تومانکوییک R تیپ DA۲۵۶ میلیون و ۳۱ هزار تومانکوییک RS۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومانکوییک RS با ۸۵گانه۲۹۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومانکوییک GXR-L۳۷۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومانکوییک CVT R تیپ DA۳۳۸ میلیون و ۴۸۴ هزار توماناطلس G (سانروف)۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ هزار تومانشاهین G (ترمز ESC)۴۳۵ میلیون و ۱۹۹ هزار تومانشاهین GL (ترمز ESC)

* بدون سانروف

۴۰۹ میلیون و ۵ هزار تومانشاهین G اتومات۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومانوانت ۱۵۱ (‌DA)۲۵۵ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان

قیمت لاینر: ۳ میلیون تومان

قیمت کانوپی: ۲۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان

چانگان+CS35 تیپ ۲۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومانچانگان+CS35 تیپ ۳۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۴۱۳ هزار تومانچانگان +CS55۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۶۳ هزار توماننیسان تک آپشنال۵۱۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان

قیمت رادیال: ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قیمت هیدرولیک: ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

نیسان تک آپشنال (‌SVPD)۵۴۲ میلیون و ۱۹۰ هزار توماننیسان دوگانه آپشنال۵۵۴ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان

قیمت رادیال: ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قیمت هیدرولیک: ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

نیسان دیزل آپشنال۶۲۵ میلیون و ۱۹۰ هزار تومانپادرا پلاس تکسوز۵۹۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانپادرا پلاس دوگانه۶۴۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانپیکاپ کارون رادیال۷۱۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها