نمایش ویژه خودروی هیوندای بایون ۲۰۲۴ با طراحی شاسی بلند جمع و فناوری فیس لیفت

ژانویه 19, 2024 0 نظر 33

نسخه فیس لیفت شاسی بلند جمع جور هیوندای بایون ۲۰۲۴ معرفی شد

هیوندای بایون، یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت هیوندای موتور در بازار خودروسازی است. این خودروی شاسی بلند با طراحی جذاب و امکانات مدرن همواره مورد توجه مشتریان و علاقمندان به خودروهای شاسی بلند بوده است. اخیراً، هیوندای بایون با معرفی نسخه فیس لیفت شاسی بلند جمع جور برای سال ۲۰۲۴، توجه همه را به خود جلب کرده است.

این نسخه فیس لیفت شامل بهبودات مهمی در طراحی خارجی و داخلی خودرو است. همچنین، این مدل با امکانات جدیدی که ارائه می‌دهد، به خریداران انتخاب هوشمندانه‌ای را برای خرید خودرو فراهم می‌کند.

با معرفی این نسخه فیس لیفت شاسی بلند جمع جور، هیوندای بایون نشان داده است که به طراحی و توسعه خودروهای خود بسیار متعهد است و همچنان توانسته است نقش برجسته‌ای در بازار خودروسازی داشته باشد.

نسخه فیس لیفت هیوندای بایون ۲۰۲۴ معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند جمع جور Hyundai Bayon 2024 Facelift آشنا می‌شویم.

هیوندای از نسخه فیس لیفت شاسی بلند کوچک بایون پرده برداشت. این شاسی بلند کره‌ای اکنون از طراحی جدید به همراه امکانات استاندارد بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات نسخه فیس لیفت هیوندای بایون ۲۰۲۴ آشنا خواهیم شد.

مشخصات هیوندای بایون ۲۰۲۴ فیس لیفت

ر

هیوندای در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار شاسی بلند کوچک بایون را روانه بازار کرده و اکنون پس از گذشت ۳ سال برای آن یک فیس لیفت جزئی را در نظر گرفته است. از لحاظ طراحی ظاهری طراحان با تغییرات کوچک توانستند آن را نسبت به قبل جذاب‌تر کنند. اکنون در بالای دماغه خودرو شاهد دی‌لایت‌های باریکی هستیم که یک نوار LED باریک آنها را به یکدیگر متصل کرده است.

هیوندای بایون 2024هیوندای بایون 2024

همچنین طراحان برای این خودرو یک جلوپنجره ذوزنقه‌ای پهن جدید به همراه تغییرات جزئی در سپر جلو را در نظر گرفتند. در بخش عقب نیز چراغ‌های دنده عقب جدید در دو طرف به همراه سپر بازطراحی شده به چشم می‌خورد. هیوندای قصد دارد نسخه فیس لیفت بایون را با ۴ رنگ بیرونی جدید روانه بازار کند.

مشخصات فنی هیوندای Bayon فیس لیفت

هیوندای بایون 2024هیوندای بایون 2024

هیوندای بایون ۲۰۲۴ فیس لیفت اکنون به شکل استاندارد با صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰٫۲۵ اینچی و صفحه نمایشگر لمسی بزرگتر ۱۰٫۲۵ اینچی در تمام بازارها عرضه خواهد شد. ضمن اینکه هیوندای سیستم ناوبری این خودرو را نیز به قابلیت به‌روزرسانی از راه دور مجهز کرده است.

هیوندای بایون 2024هیوندای بایون 2024

هرچند هیوندای جزئیاتی از مشخصات فنی بایون ۲۰۲۴ فیس لیفت را منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد این شاسی بلند کره‌ای کوچک همانند مدل قبلی خود از پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که دو خروجی را به همراه دارد؛ مدل اول می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن‌متر را به تولید برساند. مدل دوم نیز قادر به تولید قدرتی برابر با ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن‌متر است.

Hyundai Bayon 2024 FaceliftHyundai Bayon 2024 Facelift

در حال حاضر مشخص نشده هیوندی بایون ۲۰۲۴ با چه قیمتی روانه بازار اروپا خواهد شد، اما قیمت فعلی این خودرو در نسخه پایه حدود ۲۷ هزار و ۳۷۶ دلار است که با توجه به تغییرات اعمال شده قیمت آن نیز اندکی افزایش پیدا خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها