فروش ویژه! خرید ۳ خودروی سوزوکی بالنو، GAC GS3 و GAC EMPOW با شرایط استثنایی

ژانویه 15, 2024 0 نظر 34

شرایط فروش ۳ خودرو سوزوکی بالنو، GAC GS3 و GAC EMPOW

شرکت‌های سازنده خودرو همیشه تلاش می‌کنند تا با ارایه شرایط فروش جذاب، مشتریان را به خرید خودروهای جدید تحریک کنند. یکی از این شرایط فروش، تخفیفات و اقساط مناسب برای مشتریان است که گاهی اوقات می‌تواند تصمیم گیری مشتری را تسهیل کرده و او را به خرید خودروی مورد نظر خود تشویق کند.

اما در مورد خودروهای سوزوکی بالنو، GAC GS3 و GAC EMPOW، شرایط فروش بسیار ویژه‌ای ارایه شده است. این شرایط شامل تخفیفات بزرگ، قیمت مناسب، تسهیلات اقساط و خدمات پس از فروش حرفه ای می‌باشد که برای مشتریان بسیار جذاب می‌باشد. این خودروها با طراحی زیبا و امکانات بسیار مناسب، یک گزینه عالی برای خرید به شمار می‌آیند و با شرایط فروش مناسب، این خرید به یک تجربه خوشایند تبدیل می‌شود.

بنابراین، اگر به دنبال خرید یک خودروی با کیفیت و با شرایط فروش ویژه هستید، خودروهای سوزوکی بالنو، GAC GS3 و GAC EMPOW یک گزینه عالی برای شما می‌باشد.

۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲

شرکت خودروسازی راسا موتور خاورمیانه با انتشار یک اطلاعیه از جزئیات شرایط پیش فروش سه خودرو وارداتی جدید این شرکت یعنی سوزوکی بالنو، GAC GS3 و GAC EMPOW پرده برداشت.

شرایط پیش فروش خودروهای وارداتی راسا موتور خاورمیانه با سه محصول از دو کمپانی سوزوکی (SUZUKI) و گک (GAC) اعلام شد. محصولات ارائه شده در این طرح، سوزوکی بالنو، گک GS3 و گک Empow اعلام شده و قرار است این خودروها با موعد تحویل ۹۰ روزه در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

شرایط پیش فروش خودروهای سوزوکی و GAC

طرح پیش فروش راسا موتور از روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ پنجشنبه مورخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. بر اساس این طرح پیش فروش، خودرو سوزوکی بالنو با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در مبادی ورودی و پیش پرداخت ۵۶۵ میلیون تومان، خودرو گک GS3 با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در مبادی ورودی و پیش پرداخت ۶۷۵ میلیون تومان و گک Empow با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مبادی ورودی و پیش پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند. سود انصراف و مشارکت در این طرح، صفر درصد و جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد اعلام شده است.

در ادامه شرایط این طرح پیش فروش در جدول زیر اعلام شده است:

خودروسوزوکی بالنوGAC GS3GAC EMPOW
قیمت علی الحساب مبادی ورودی۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان
مبلغ پیش پرداخت۵۶۵ میلیون تومان۶۷۵ میلیون تومان۷۵۰ میلیون تومان
سود انصراف۰ درصد ۰ درصد ۰ درصد
سود مشارکت۰ درصد ۰ درصد ۰ درصد
جریمه تاخیر ماهانه۲.۵ درصد۲.۵ درصد۲.۵ درصد
رنگسفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکیسفید، نقره‌ای، خاکستری، آبیسفید، نقره‌ای، خاکستری، سبز، مشکی
موعد تحویل۹۰ روزه۹۰ روزه۹۰ روزه

با توجه به امکانات و قیمت خودروهای وارداتی راسا موتور خاورمیانه، انتظار می‌رود این سه محصول جدید استقبال و فروش خوبی در ایران تجربه کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها