اعلام شرایط فروش جذاب خودرو اطلس سایپا در فروردین ماه ۱۴۰۲

ژانویه 21, 2024 0 نظر 29

شرکت اطلس سایپا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران، شرایط فروش خودروهای خود را برای ماه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرده است. این اعلان شامل شرایط مالی، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه برای خریداران جدید و قدیمی محصولات این شرکت می باشد.

طبق اعلام شده، مشتریان و علاقمندان به خرید خودروهای اطلس سایپا در این ماه، از تخفیف های ویژه و شرایط اقساطی مناسب و بانکی برخوردار خواهند بود. همچنین این شرکت از سطح تجارت الکترونیکی خود نیز برای فروش خودروها استفاده می کند و برخی از تخفیفات ویژه را به خریداران آنلاین ارائه می دهد.

اعلان شرایط فروش خودروهای اطلس سایپا در این ماه، باعث شادی و امید برای خریداران جدید و قدیمی این برند معتبر ایرانی خواهد شد و به آنها امکان می دهد تا خودروی مورد نظر خود را با شرایط اقساطی و تخفیفات ویژه خریداری کنند.

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا اطلس در این طرح به شکل فروش فوق العاده و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد آن دسته از متقاضیان واجد شرایط که در خرداد ۱۴۰۲ در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو شرکت کردند و برای خرید خودرو سایپا اطلس G و فرایند ثبت نام را انجام دادند و همچنین در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲ پیامک دریافت کردند، می‌توانند در این طرح فرایند واریز وجه و ثبت نام را انجام دهند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول سایپا آشنا می‌شویم.

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا

در طرح فروش فوق العاده، مشتریان می‌توانند سایپا اطلس جی را با قیمت ۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان در رنگ‌های مشکی، مشکی کرم، سفید مشکی، سفید قرمز، نوک مدادی، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سبز مشکی، قرمز مشکی، مسی مشکی و قهوه‌ای کرم خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روزه خواهد بود.

همچنین در شرایط پیش فروش نیز اطلس G با مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت ۲۰۳ میلیون تومان با موعد تحویل مرداد وشهریور ۱۴۰۳ به مشتریان عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت خودرو همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها