وانت نیسان دوگانه سوز به صورت اقساطی در اسفند ۱۴۰۲ به فروش می‌رسد

فوریه 19, 2024 0 نظر 36

فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز در اسفند ۱۴۰۲

در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، بازار خودروهای ایرانی شاهد عرضه و فروش وانت نیسان دوگانه سوز از طریق اقساط می‌باشد. این وانت با ظاهری شیک و ظرافت طراحی خود، برای کسانی که به دنبال یک خودروی سبک و کارامد برای کارهای روزمره خود می‌باشد، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

این وانت با موتوری قدرتمند و بازدهی بالا، قادر است تا تمامی نیازهای کاری خود را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد. همچنین، امکان فروش اقساطی این وانت، برای افرادی که توانایی پرداخت یکباره ارزش یک خودرو را ندارند، فرصتی فوق‌العاده برای دسترسی به یک خودروی کارآمد و سبک را فراهم می‌کند.

اگر به دنبال یک خودروی جدید برای استفاده‌ی شخصی یا کسب و کار خود هستید، به شرایط و دقیقه کاری فروش اقساطی این وانت نیسان دوگانه سوز توجه کنید و با استفاده از این فرصت، به بهترین شکل ممکن از این خودرو بهره ببرید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳شرایط فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. کامیونت نیسان دوگانه سوز آپشنال به شکل اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود.گروه خودروسازی سایپا قصد دارد وانت زامیاد دوگانه سوز را ویژه اعیاد شعبانیه به شکل اقساطی از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ به شکل اینترنتی به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط فروش این محصول سایپا آشنا خواهیم شد.فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز – اسفند ۱۴۰۲در این طرح مامیونت نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال SVD با قیمت مصوب ۵۷۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۴۰۷ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان خریداری کنند. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز ۳۰ روزه اعلام شده است. بیشتر بخوانید: شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ – اسفند ۱۴۰۲ شرایط پیش فروش سایپا در نیمه شعبان ۱۴۰۲ سایپا شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۱-۳۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها