شیائومی مجموعه ای از اسپیکرهای قابل حمل با باتری مناسب و قیمت های جذاب را معرفی کرد

فوریه 26, 2024 0 نظر 82

شیائومی، یکی از برندهای پرطرفدار در صنعت فناوری، اخیرا از دو اسپیکر قابل حمل با باتری مناسب و قیمت رقابتی رونمایی کرده است. این اسپیکرها با طراحی زیبا و کیفیت صدای برتر، به عنوان یک گزینه عالی برای استفاده در محیط‌های مختلف ارائه می‌شوند.

اسپیکرهای این شرکت، با توجه به قدرت باتری بالا، قابلیت استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کنند و در هر جایی که باشید، امکان گوش دادن به موزیک یا پخش پادکست را برای شما ایجاد می‌کنند. همچنین با قیمت مناسبی که ارائه می‌شوند، این اسپیکرها به عنوان یک گزینه اقتصادی و عملی جذاب برای کاربران معمولی محسوب می‌شوند.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالای آنها، اسپیکرهای قابل حمل شیائومی می‌توانند یکی از انتخاب‌های برتر برای علاقمندان به صدای خوب و کارآمدی باشند. اگر به دنبال یک اسپیکر با عمر باتری طولانی، کیفیت صدای برتر و قیمت مناسب هستید، ممکن است این محصولات انتخاب مناسبی برای شما باشند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸اسپیکر جدید شیائومی به‌نام Xiaomi Bluetooth Speaker و نسخه Mini آن، با تمرکز بر کیفیت صدا و قابل حمل بودن، برای جلب سلایق مختلف طراحی شده‌اند.کمپانی Xiaomi که در یک هفته اخیر روزهای شلوغی را گذرانده، به‌تازگی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را روانه بازار جهانی کرد. اما محصولات دیگری هم برای رونمایی دارد؛ از جمله دو اسپیکر قابل حمل که به‌تازگی در چین عرضه شده‌اند.یکی از آن‌ها، Xiaomi Bluetooth Speaker نام دارد، با خروجی ۴۰ وات و صدای ۳۶۰ درجه؛ دیگری Xiaomi Bluetooth Speaker Mini است، یک مدل جمع و جور با خروجی ۳ وات!مشخصات فنی اسپیکرهامدل بزرگ‌تر با داشتن یک مجموعه آکوستیک پنج قطعه‌ای، حداکثر بلندی صدای ۹۳ دسی‌بل دارد. این گجت برای کارکرد در شرایط سخت طراحی شده و علاوه بر رویه بادوام، از گواهی IP67 هم برخوردار است تا ضد آب و ضد غبار باشد.یکی از نکات برجسته دیگر در فهرست مشخصات آن، باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که نه تنها انرژی لازم برای ۱۷ ساعت پخش موسیقی را تامین؛ بلکه از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن به‌عنوان پاوربانک استفاده کنید.از سایر امکانات اسپیکر بلوتوثی شیائومی باید به قابلیت پخش موسیقی LHDC، سازگاری با هایپر او اس، پردازش صوتی پیشرفته برای شخصی‌سازی صدای خروجی و پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ اشاره کنیم.کاربران می‌توانند از طرق اپ Mijia، رقص نور RGB آن را هم تنظیم کنند و با Pair کردنش به یک اسپیکر دیگر شیائومی، یک ستاپ استریو بسازند.اما مینی اسپیکر پرتابل شیائومی هم کمبودی از لحاظ کیفیت و امکانات ندارد. صدای ۳۶۰ درجه، گواهی IP67 و امکان شخصی‌سازی صدا، همه را در مدل کوچک‌تر هم خواهید داشت. البته باتری آن ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای ۱۱ ساعت پخش موسیقی دوام می‌آورد.به امکانات این اسپیکر باید بلوتوث ۵٫۳، سازگاری با HyperOS و امکان تنظیم نور RGB را هم اضافه کنیم.قیمت دو اسپیکر قابل حمل شیائومیمدل بزرگ‌تر، در چین قیمتی معادل ۸۲ دلار دارد و این مبلغ برای مدل مینی، معادل ۳۲ دلار است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها