سفری به معماری و تاریخ با گروه کیانوش عیاری

دسامبر 29, 2023 0 نظر 32

در پی شرایط بحرانی کیانوش عیاری، کارگردان مشهور سینما، چندین بازیگر و مقامات سینمایی به او سرکشیدند. محمد خزاعی، به همراه یزدان عشیری، به بیمارستان سینا رفته تا از وی دیدن کنند و از وضعیت و روند درمان او مطلع شوند. خزاعی، همچنین آرزوی عافیت و شفای عاجل برای عیاری کرده و آمادگی کمک و مساعدت در راستای بهبود و درمان او را اعلام کرده است.

عیاری، کارگردان محبوب و متبحری است که در حال حاضر به دلیل تشنج بستری شده و مراقبت ویژه دریافت می‌کند. فیلم جدید او با عنوان “ویلای ساحلی” به تازگی روی پرده سینماها رفته و بیش از ۲۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

این دیدار و حمایت‌ها نشان از اهمیت عیاری در عرصه سینما و نیز نگرانی و حمایت مقامات سینمایی از او دارد. محمد خزاعی همچنین آرزو کرده که بیمارستان تخصصی برای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر فراهم شود تا در شرایط خاص بهبودی بهتری داشته باشند.

۱۸:۱۲با فراهم شدن شرایط ملاقات از کیانوش عیاری، تعدادی از بازیگران فیلم جدیدش و نیز رئیس سازمان سینمایی به عیادت این کارگردان در بیمارستان رفتند.به گزارش ایسنا، اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی خبر داده که محمد خزاعی به همراه یزدان عشیری ـ مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی ـ روز گذشته به بیمارستان سینا رفته تا از نزدیک وضعیت و روند درمان این کارگردان سینما را جویا شود.او ضمن قدردانی از مدیریت و کادر درمان بیمارستان سینا با بیان اینکه عیاری از سینماگران متبحر و محبوب و از افتخارات این عرصه است، گفت: وی کارنامه پربار و تأثیرگذاری در تولید آثار متفاوت دارد و جامعه فرهنگی و هنری کشور خاطرات خوبی از این سینماگر صاحب سبک و متفکر دارند. عیاری از سرمایه‌های سینماست.خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده‌کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرده و برای هرگونه کمک و مساعدت در راستای بهبود و درمان وی اعلام آمادگی کرد.وی همچنین گفت: ای کاش شرایطی فراهم می‌شد تا در آینده می‌توانستیم برای اهالی فرهنگ و هنر کشور بیمارستان تخصصی دایر کنیم تا در شرایط خاص این سرمایه‌های بزرگ فرهنگی و هنری و خانواده‌های محترمشان دغدغه بیمارستان و درمان نداشته باشند. این آرزوی من است اما شاید در کوتاه مدت امکان‌پذیر نباشد.روز گذشته تصاویری از حضور رضا عطاران، ریما رامین‌فر و امیر جعفری نیز در کنار عیاری در بیمارستان منتشر شد.این کارگردان سینما که این روزها فیلم «ویلای ساحلی» را با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر بر پرده سینماها دارد، از روز دوم دی‌ماه به دلیل تشنج در بیمارستان بستری شد و پس از چند روز مراقبت ویژه در ICUT به بخش منتقل شد.فیلم جدید عیاری با فروش بیش از ۲۶ میلیارد تومان در رده پنجم پرفروش‌های سینما قرار دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها