فروش ویژه ۵۰۰ دستگاه پیکاپ KMC T8 از کرمان موتور در بازار کالا (بهمن ۱۴۰۲)

ژانویه 31, 2024 0 نظر 23

فروش ویژه ۵۰۰ دستگاه پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در بورس کالا (بهمن ۱۴۰۲)

شرکت کرمان موتور به مناسبت فرارسیدن بهمن ماه امسال، تصمیم به برگزاری یک فروش ویژه برای ۵۰۰ دستگاه پیکاپ KMC T8 گرفته است. این خودروهای محبوب و قدرتمند که به شکل بی‌نظیر و با طراحی منحصر به فرد تولید شده‌اند، به عنوان یکی از محصولات برجسته شرکت کرمان موتور محسوب می‌شوند.

این فروش ویژه، فرصتی مناسب برای علاقمندان به این نوع خودروهاست تا با قیمتی ویژه و باورنکردنی اقدام به خرید و بهره‌مند شدن از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودروها کنند. این فروش ویژه محدود به تعداد دستگاه‌های موجود می‌باشد و افراد علاقه‌مند به خرید این خودروها، باید با سرعت عمل کرده و این فرصت را از دست ندهند.

اما این فروش ویژه از اهمیت به ویژه‌ای برخوردار است زیرا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات بازار، فرصتی کمیاب برای خرید این خودروهاست. بنابراین، این فروش ویژه به عنوان یک فرصت بی‌نظیر و منحصر به فرد می‌تواند برای علاقمندان به خرید این خودروها، خریدی هوشمندانه و اقتصادی را به ارمغان بیاورد.

فروش ویژه ۵۰۰ دستگاه پیکاپ KMC T8 کرمان موتور از ۲۴ بهمن در بورس کالا آغاز می‌شود. در ادامه با جزئیات فروش پیکاپ کی ام سی تی ۸ آشنا خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ تعداد ۵۰۰ دستگاه پیکاپ کی ام سی تی ۸ را در تالا بورس کالا به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

فروش ویژه ۵۰۰ دستگاه پیکاپ KMC T8 در بورس

پیکاپ KMC T8پیکاپ KMC T8

جزئیات عرضه پیکاپ کی ام سی تی ۸ کرمان موتور به شرح زیر است:

  • عرضه‌کننده: کرمان موتور
  • قیمت پایه: ۱ میلیارد و ۴۴۹ منیلیون تومان
  • درصد پیش‌پرداخت: ۱۰ درصد
  • تاریخ عرضه: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • تاریخ تحویل: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش خودرو کرمان موتور کی ام سی تی ۸

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها