واتساپ: اکنون می‌توانید رنگ پیام رسان خود را بچرخانید!

ژانویه 9, 2024 0 نظر 65

واتساپ اخیرا امکان تغییر رنگ پس زمینه پیام ها را به کاربران اعطا کرده است. این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به جای پس زمینه پیش‌فرض سفید، رنگ دیگری را برای زمینه پیام های خود انتخاب کنند. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه استفاده از این پیام رسان محبوب را بر اساس سلیقه شخصی خود شخصی سازی کنند. این تغییر در واتساپ نشان از تلاش این شرکت برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر برای کاربران خود دارد. با توجه به اینکه واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا است، اضافه شدن این امکان به کاربران می‌تواند تجربه آنها را بیشتر جذاب کند. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام های خود را بر اساس سلیقه شخصی، رنگارنگ تر و دلپذیرتر کنند. به نظر می‌رسد که واتساپ با این امکان جدید، تلاش دارد تا تجربه ارتباطات اینترنتی را برای کاربران خود بهتر و جذابتر کند.

۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

سرانجام می‌توانید با تم سبز رنگ پیام رسان واتساپ خداحافظی کنید. در نسخه جدید Whatsapp امکان تغییر رنگ رابط کاربری اپلیکیشن را خواهید داشت.

اکنون وقت آن رسیده تا با امضای سبز رنگ اپلیکیشن پیام رسان واتساپ خداحافظی کنید. بر اساس جدیدترین اخبار تکنولوژی، به‌نظر می‌رسد واتساپ در نسخه جدید اپلیکیشن پیام رسان خود در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران سیستم عامل iOS اجازه می‌دهد تا رنگ تم برنامه را تغییر دهند. وبسایت WABetaInfo که بروزرسانی‌های واتس اپ را ردیابی و بررسی می‌کند، این ویژگی را در نسخه بتای ۲۴٫۱٫۱۰٫۷۰ برای سیستم عامل آی او اس کشف و مشاهده کرده است.

رنگ های موجود برای پیام رسان واتساپ

ویژگی App Color یا رنگ برنامه، پنج گزینه رنگی مختلف را در زمان عرضه به کاربران ارائه می‌دهد که شامل این موارد می‌شوند: سبز (رنگ کلاسیک واتس اپ)، آبی، سفید، صورتی و بنفش. نکته قابل توجه اینجاست که رنگ انتخاب شده فقط به یک یا چند عنصر محدود نمی‌شود و کل رابط کاربری برنامه به رنگ جدید درمی‌آید؛ حتی محیط پی وی کاربران و عناصری مانند نشانگر پیام‌های خوانده نشده و مهرهای زمانی پیام‌ها نیز از این تغییر رنگ، تاثیر می‌پذیرند.

رنگ پیام رسان واتساپ

واتساپ تاکنون هیچ جدول زمانی برای عرضه گزینه تغییر رنگ تم را برای کاربران آی او اس اعلام نکرده است. با توجه به سابقه این شرکت در ارائه ویژگی‌های جدید در هر دو پلتفرم iOS و اندروید، این احتمال وجود دارد که کاربران سیستم عامل اندروید نیز به‌زودی به گزینه سفارشی‌سازی رنگ تم دسترسی پیدا کنند و بعید است این قابلیت در انحصار کاربران آی او اس باشد.

همچنین همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، گزینه‌های تغییر رنگ در ابتدا محدود به پنج گزینه خواهند بود، اما احتمالا واتس اپ در آینده، پالت رنگی خود را گسترش می‌دهد. گفتنی است اخیرا ویژگی‌های جدید دیگری نیز به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شدند که از جمله آنها می‌توان به اشتراک‌گذاری صدا در حین تماس‌های ویدیویی اشاره کرد. Whatsapp در ماه‌های اخیر سرعت ارائه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید را افزایش داده تا بتواند رضایت تمام کاربران خود را جلب کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها