پخش جهانی سریال “در سایه” اعلام شد

ژانویه 28, 2024 0 نظر 35

سولماز اعتماد به عنوان مسئول پخش جهانی فیلم “در سایه” انتخاب شده است. این فیلم به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی حمید دیداری با اتمام مراحل فنی آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به حمیدرضا پگاه، سیاوش چراغی‌پور، سارا نجفی و دیگران اشاره کرد. سجاد قراگزلو در حال حاضر در دست تهیه فیلم بعدی خود است که با فیلمنامه‌ای از شهاب مهربان و وهاب مهربان در کشور ترکیه ساخته خواهد شد. فیلمبرداری “در سایه” بر عهده روزبه رایگا بوده و تدوین فیلم را امیرشیبان خاقانی بر عهده داشته است. این فیلم داستان زندگی یک دختر جوانی را در یک آسایشگاه روایت می‌کند. سایر عوامل این فیلم شامل طراح گریم، طراح لباس، مدیر تولید، مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی، صدابردار، طراح صحنه، طراحی و ترکیب صدا، اصلاح رنگ و جلوه‌های کامپیوتری، عکاس، مشاور رسانه‌ای و سرمایه‌گذار می‌باشد.

۱۳:۴۲سولماز اعتماد پخش جهانی فیلم «در سایه» را بر عهده گرفت.به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «در سایه» به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی حمید دیداری با اتمام مراحل فنی آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است. سولماز اعتماد پخش بین‌الملل این فیلم را بر عهده دارد.حمیدرضاپگاه، سیاوش چراغی‌پور، سارا نجفی، حمید دیداری، مسعود چوبین، مهناز رضازاده، داریوش اشرفی، سارا قادری، شبنم سلطانی، دیبا دایرزه و افسانه چهره‌آزاد بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.سجاد قراگزلو این روزها در تدارک ساخت فیلم بعدی خود است که با فیلمنامه‌ای از شهاب مهربان و وهاب مهربان در کشور ترکیه مقابل دوربین خواهد رفت.حمید دیداری در مقام بازیگر در کنار بازیگران سرشناس کشور ترکیه در این فیلم مقابل دوربین خواهد رفت.فیلمبرداری «در سایه» بر عهده روزبه رایگا بوده است. تدوین فیلم را امیرشیبان خاقانی بر عهده داشته و ساخت موسیقی را نیز مسعود سخاوت‌دوست انجام داده است.«در سایه» به نویسندگی سیامک کاشف‌آذر و بر اساس طرحی از سجاد قراگزلو مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی دختر جوانی را روایت می‌کند که در یک آسایشگاه اتفاق هولناکی برایش رخ می‌دهد.
دیگر عوامل این فیلم عبارت هستند از: طراح گریم: امید گلزاده، طراح لباس: آرتا ماهان، مدیر تولید: سیدجواد حسینی، مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: علی سخنگو، صدابردار: میلاد ملکی، طراح صحنه: مجید صیدآبادی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، اصلاح رنگ و جلوه‌های کامپیوتری: امیر ولی‌خانی، عکاس: سهراب ولدبیگی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، سرمایه‌گذار: کمپانی Reveclothess company

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها