فروش وانت‌های نیسان پارس خودرو در اسفند ۱۴۰۲ به شروع رسید

مارس 9, 2024 0 نظر 18

فروش شش مدل وانت نیسان پارس خودرو در اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز گردید. این خودروها به عنوان یکی از پر طرفدارترین و پر فروشترین خودروهای وانت در بازار ایران شناخته می شوند. با طراحی مدرن و منحصر به فرد، عملکرد بالا و قابلیت های حمل بار عالی، وانت نیسان پارس خودرو انتخابی عالی برای استفاده در شهر و مسیرهای بلند مسافت محسوب می شود.

هر یک از شش مدل این خودرو، دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود می باشند که به مشتریان انتخاب های گسترده ای ارائه می دهند. از جمله ویژگی هایی که این وانت ها را به یک انتخاب برتر تبدیل کرده است قیمت مناسب، مصرف کم سوخت، صفر کیلومتر، و استانداردهای مطابق با نیازهای بین المللی است.

بنابراین اگر به دنبال یک وسیله نقلیه قدرتمند، مقاوم و کارآمد هستید، حتما از این فرصت با ارزش بهره ببرید و یکی از شش مدل وانت نیسان پارس خودرو را به اسم خودتان به خانه برده و لذت رانندگی با این خودروی شگفت انگیز را تجربه نمایید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵فروش وانت نیسان پارس خودرو در اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد. گروه سایپا وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال را در ۶ مدل به بازار عرضه می‌کند.گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ طرح فروش فوری نقدی محصلوات شرکت زامیاد شامل ۶ مدل وانت نیسان آبی تکسوز و دوگانه سوز آپشنال را آغاز کرد. این خودروها از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com به فروش می‌رسند و این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودروها آشنا می‌شویم.فروش وانت نیسان سایپا – اسفند ۱۴۰۲موعد تحویل این خودروها ۳۰ روز کاری اعلام شده است.نام خودروقیمت خودرورنگکامیونت نیسان تک سوز آپشنال هیدرولیک رادیال SVD556 میلیون و ۱۹۰ هزار تومانآبیکامیونت نیسان تک سوز آپشنال SVD517 میلیون و ۱۹۰ هزار تومانکامیونت نیسان تک سوز آپشنال SVPD542 میلیون و ۱۹۰ هزار تومانکامیونت نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVP558 میلیون ۵۲۰ هزار تومانکامیونت نیسان تک سوز آپشنال SVP541 میلیون و ۶۲۰ هزار تومانکامیونت نیسان دوگانه سوز آپشنال SV553 میلیون و ۶۲۰ هزار تومانسفید آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: پیکاپ وانت سایپا شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۹

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها