جدیدترین مشخصات و آپشن‌های اتومبیل هیبرید لاماری ایما: کاتالوگ رسمی

مارس 7, 2024 0 نظر 88

کاتالوگ رسمی لاماری ایما هیبرید؛ مشخصات فنی و آپشن های لاماری جدید

لاماری انگشتر تازه ترین اثر خود را با معرفی لاماری ایما هیبرید به بازار عرضه کرده است. این خودروی هیبریدی، با ترکیبی از قدرت، زیبایی و کارایی، تجربه رانندگی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

لاماری ایما هیبرید با مشخصات فنی برتر خود، از جمله موتور قدرتمند و سیستم های پیشرانه پیشرفته، علاوه بر زیبایی و شکوه طراحی، از جذابیت ویژه ای برخوردار است. همچنین این خودرو دارای آپشن های فوق العاده ای است که به شما امکان انتخاب و سفارش بهترین تجهیزات برای خودروی خواهد داد.

اگر به دنبال یک خودروی هیبریدی با کیفیت، خوش طراحی و عملکرد برتر هستید، لاماری ایما هیبرید یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. فراموش نکنید که با مشخصات فنی و آپشن های لاماری جدید، تجربه یک رانندگی لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۳کاتالوگ رسمی لاماری ایما هیبرید منتشر شد. در ادامه با مشخصات فنی و آپشن های Lamari Eama HEV آشنا خواهیم شد.شرکت آرین موتور به‌تازگی خودرو لاماری ایما هیبرید را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به متقاضیان عرضه کرد و در همین داستا کاتالوگ رسمی این خودرو نیز منتشر شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و اپشن‌های Lamari Eama HEV آشنا خواهیم شد.مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدلاماری ایما هیبرید به یک موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری توربوشارژ GDI چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. در کنار پیشرانه بنزینی، یک پیشرانه برقی با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر نیز وجود دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها نیز توسط سیستم انتقال قدرت HEV به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت این خودرو نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر نیز ۴٫۷ لیتر اعلام شده است.امکانات رفاهی لاماری ایما HEV از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم مولتی‌مدیا با قابلیت اتصال به بلوتوث، سیستم کمکی خودکار تنظیم آینه هنگام حرکت به عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه حافظه و چراغ خوش‌آمدگویی و گرمکن، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو در سیستم مولتی‌مدیا، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی شاگرد در ۴ جهت، مجهز به کنسول میانی ردیف جلو و عقب، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال ۱۰٫۲۵ اینچی، فرمان برقی EPS چندحالته، فرمان چرمی دی‌کات، مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا، دوربین دید عقب با کیفیت HD به همراه خطوط پویای راهنما در نمایشگر، تیغه‌های برف‌پاک‌کن ژله‌ای با قابلیت تنظیم سرعت بر اساس شدت بارندگی، مجهز به خروجی ۱۲ ولت و ۵ ولت USB ردیف جلو و عقب، سیستم ورود بدون کلید هوشمند، پوشش چرمی صندلی‌ها، قابلیت تا شدن صندلی‌های عقب ۶۰/۴۰، کول‌باکس، دریچه هوا برای سرنشینان عقب، باز و بسته شدن برقی در صندوق عقب، سیستم تصفیه هوای کابین اشاره کرد.امکانات ایمنی لاماری Eama HEVاین خودرو از امکانات ایمنی متعددی چون ایربگ پرده‌ای، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم توقف خودکار (Auto Hold)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سرپایینی (HDC)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل کشش خودرو (TCS)، سیستم ترمز کمکی الکترونیکی (HBA-BAS)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، دوربین ثبت وقایع رانندگی، انتخاب حالت رانندگی ECO/ SPORT، روشنایی خودکار چراغ‌های جلو (Auto Light)، سیستم هشدار عبور ترافیک عقب (RCTA)، سیستم هشدار انحراف از بین خطوط، تثبیت‌کننده سرعت خودرو، سیستم Power Windows، چراغ‌های روشنایی در روز (Day Light)، سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالابر و سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه پانورامیک، سانروف پانورامیک، سیستم کمکی تغییر لاین (LDWS)، هشدار باز شدن درها (DOV)، اتصال صندلی کودک ISOFIX، کمربند سه نقطه‌ای مجهز به پیش‌کشنده، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم رادار نقطه کور (BSD) و قابلیت اتصال وای فای بهره می‌برد. بیشتر بخوانید: اولین شرایط فروش لاماری ایما هیبرید در اسفند ۱۴۰۲ لاماری ایما برقی به ایران وارد می‌شود

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها