فروش ویژه آیفون های قدیمی با قیمت خودروی لندکروز ۲۰۲۴

مارس 26, 2024 0 نظر 15

حراج آیفون عتیقه به قیمت تویوتا لندکروز ۲۰۲۴

در این حراج بزرگ، آیفون های عتیقه با شرایط بسیار عالی و قیمت های استثنایی به فروش می رسند. این مجموعه از گوشی های آیفون، شامل مدل های قدیمی از سری ۱ تا سری ۱۱ می باشد که علاقمندان به گجت های قدیمی می توانند از این فرصت برای خرید یک آیفون ارزان تر و منحصر به فرد بهره ببرند.

همچنین برخی از این آیفون ها، نسخه های خاص و محدودی از مدل های معروف همچون iPhone 4S Black 64GB یا iPhone 3G White 16GB می باشند که جمع آوری شده اند تا به دست دوستداران اپل برسند.

با ارائه قیمتی مناسب به اندازه یک تویوتا لندکروز ۲۰۲۴، شما نیز می توانید به یکی از این آیفون های ارزان و کلاسیک دست پیدا کنید. این حراج یک فرصت منحصر به فرد برای همه ی طرفداران فناوری و گجت های قدیمی است که به دنبال یافتن یک آیفون با ارزش و خاص هستند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷بار دیگر یک گوشی آیفون نسل اول که آکبند و ۴ گیگابایتی بود، با قیمتی سرسام‌آور فروش رفت. در حراج این آیفون عتیقه مبلغی بیش از ۱۰۰ هزار دلار رد و بدل شد.به‌تازگی یک آیفون عتیقه نسل اولی در LCG Auctions به حراج گذاشته شد. این گوشی که آکبند و مثل روز اولش بود، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی داشت و انتظار می‌رفت با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خریداری شود. همین هم شد و قیمت نهایی آن به ۱۳۰ هزار و ۲۷ دلار رسید. این یعنی حتی گران‌تر از یک دستگاه تویوتا لندکروز ۲۰۲۴ که در بازارهای جهانی زیر ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد.اما چرا یک گوشی هوشمند با عمری نزدیک به دو دهه باید این‌قدر گران باشد؟ دلیل این موضوع، کمیاب بودن آن است. اپل در سپتامبر ۲۰۰۷ تولید مدل ۴ گیگ آیفون را تنها دو ماه پس از عرضه، متوقف کرد. قاعدتا پس از ۱۷ سال، پیدا کردن نسخه آکبند آن مثل یافتن سوزن در انبار کاه است.البته پیش‌تر مدل ۴ گیگ آیفون با قیمتی بیش از این هم خرید و فروش شده بود. در تابستان ۲۰۲۳، یک نسخه از همین گوشی با قیمت ۱۹۰ هزار دلار مشتری پیدا کرد و در پاییز همان سال، یک حراج دیگر با ثبت قیمتی بیش از ۱۳۳ هزار دلار پایان یافت.این قیمت‌ها فقط مختص محصولات اپل نیستند و اخیرا حتی دست نوشته استیو جابز برای تبلیغات اپل ۱، به گران‌ترین کاغذ جهان تبدیل شد. همچنین بخوانید: فروش یک نسخه از اولین نسل آیفون اپل با قیمتی بسیار عجیب!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها