سه خودرو شگفت‌انگیز نیسان وارد سامانه وارداتی خودروها شدند: قشقایی، سیلفی و کیکس

فوریه 16, 2024 0 نظر 50

سامانه وارداتی خودروها موفق به جذب سه مدل جدید از خودروهای نیسان شده است. این سه خودرو شامل مدل‌های قشقایی، سیلفی و کیکس می‌باشند که از جمله پرفروش‌ترین مدل‌های این برند محسوب می‌شوند. خودروهای سایز کوچک سیلفی و قشقایی و همچنین خودروی مدرن کیکس با واردات به این سامانه، گزینه‌های بسیار جذابی برای خریداران ایرانی دانسته می‌شوند. با ورود این مدل‌ها به بازار ایران، گامی مثبت در جهت افزایش تنوع و کیفیت خودروهای موجود در بازار ایران برداشته شده است.

قشقایی با طراحی زیبا، سیلفی با امکانات مدرن و کیکس با فضای داخلی فراوان، انتخابی مناسب و قابل توجه برای خریداران ایرانی محسوب می‌شوند. این مدل‌ها با قیمت مناسب و طراحی جذاب، می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب کرده و باعث افزایش فروش خودروهای نیسان در بازار ایران گردند. این مدل‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و افزون بر آن با طراحی زیبا و کیفیت مناسب، می‌توانند بازار خودرو ایران را پر رونق تر کنند و ارزش افزوده‌ای برای صنعت خودروسازی ایران ایجاد نمایند.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴

۳ خودرو نیسان قشقایی، سیلفی و کیکس در سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت. در ادامه با مشخصات این سه خودرو وارداتی نامی خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت نامی خودرو طرح واردات ۱۵۰۰ دستگاه از خودروهای نیسان را در دستور کار خود قرار داده و قصد دارد آنها را به‌زودی به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا اخیرا سه خودرو وارداتی نامی خودرو شامل نیسان سیلفی هیبرید، کیکس و قشقایی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودروها آشنا می‌شویم.

کاتالوگ ۳ خودرو نیسان در سامانه خودروهای وارداتی

در حال حاضر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی کاتالوگ سه خودرو نیسان سیلفی هیبرید، نیسان کیکس و نیسان قشقایی جدید را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر و مشخصات فنی این خودروها را مشاهده کنید.

نیسان سیلفی هیبرید

خودرو نیسان

نیسان سیلفی هیبرید (e-Power) از دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی بهره می‌برد. پیشرانه بنزینی این خودرو از نوع ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر بوده که در قالب یک ژنراتور در این خودرو عمل می‌کند. پیشرانه برقی و بنزینی این خودرو در مجموع قدرتی برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به همراه دارند.

نیسان کیکس

خودرو نیسانخودرو نیسان

نیسان کیکس نیز با یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران راه پیدا می‌کند. این پیشرانه قدرتی برابر با ۱۲۳ اسب بخار و گشتاو ۱۴۳ نیوتن‌متر را به همراه دارد. یک گیربکس CVT ایکس ترونیک نیز قدرت از پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند.

خودرو نیسان قشقایی جدید

خودرو نیسانخودرو نیسان

نیسان قشقایی با یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۱ اسب بخار و گشتاور ۱۹۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT ایکس ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: محموله خودروهای نیسان سانی وارداتی به تهران رسید + عکس نیسان ایکس تریل، شاسی بلند نامی خودرو در نمایشگاه اتو اکسپو تهران رونمایی شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها