آغاز فعالیت ویژه صندوق رای برای فرهنگیان و هنرمندان

مارس 1, 2024 0 نظر 21

فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تالار وحدت تهران آغاز شد. این فعالیت همزمان با شروع رسمی حماسه ملی انتخابات صورت گرفته است.

مدیران ارشدی از بنیاد فرهنگی هنری رودکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال آماده‌سازی فضای سالن انتظار تالار وحدت هستند تا این رویداد مهم برگزار شود.

این فعالیت، به منظور تسهیل و امکان‌سنجی برای اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است. این اقدام نشان از اهمیت مشارکت فرهنگیان و هنرمندان در فرایند انتخابات دارد.

با تلاش و همت این افراد، امیدواریم که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با موفقیت و به نفع کشور و مردم برگزار شود.

۹:۵۱فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به میزبانی تالار وحدت تهران آغاز شد.به گزارش مهر، فعالیت صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با آغاز رسمی این حماسه ملی به میزبانی تالار وحدت تهران آغاز شد.محمد اله یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، محمدمهدی سموعی مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال آماده سازی فضای سالن انتظار تالار وحدت برای برگزاری حماسه ملی انتخابات هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها