فروش و پرداخت در چهار مدل MVM مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

مارس 8, 2024 0 نظر 22

شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول MVM مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

شرکت مدیران خودرو با افتخار اعلام می کند که ۴ محصول جدید از خانواده خودروهای MVM به صورت نقد و اقساط در اسفند ۱۴۰۲ در دسترس مشتریان عزیز خواهد بود. این محصولات شامل انواع خودروهای مدل های مختلف با امکانات ویژه برای نیازهای مختلف مشتریان می باشند.

مدیران خودرو با ارائه شرایط فروش منعطف و قابل تنظیم، به مشتریان امکان می دهد تا خودروی مورد نظر خود را به دو صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنند. با این روش، مشتریان به راحتی می توانند خودروی خوبی را با شرایط اقساطی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا خریداری کنند.

به همراه این، مدیران خودرو با ارائه خدمات پس از فروش عالی، به مشتریان اطمینان می دهد که از خرید خودروی MVM خود حداکثر رضایت را خواهند برد. بنابراین اگر به دنبال خرید خودرویی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، حتما از شرایط فروش نقد و اقساط این ۴ محصول از MVM مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ استفاده کنید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول MVM مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ به فروش می‌رسند. شرکت مدیران خودرو از روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۴ محصول MVM خود شامل ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش ۴ محصول ام وی ام مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ آشنا می‌شویم.شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول MVM مدیران خودرودر این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT به تعداد ۱۴۰۴ دستگاه به شکل نقدی، آریزو ۵ IE FL به تعداد ۸۰۰ دستگاه به شکل نقد و اقساط، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس CVT به تعداد ۱۳۹۵ دستگاه به شکل نقد و اقساط و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو IE در تعداد ۸۷۶ دستگاه به شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه می‌شوند. تمام این خودروها در مدل ۱۴۰۳ به فروش خواهند رسید. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: شرایط فروش خودرو مدیران خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۸

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها