پایان حمایت نرم افزاری شرکت سامسونگ از ۴ مدل پرفروش گوشی تلفن همراه

مارس 7, 2024 0 نظر 20

پایان پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از ۴ گوشی پر فروش دیگر

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان، همیشه پیشتاز در ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود بوده است. اما به تازگی، سامسونگ تصمیم به پایان دادن پشتیبانی نرم افزاری از ۴ گوشی پرفروش خود گرفته است.

این تصمیم ممکن است برای کاربرانی که از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند، تاثیرگذار باشد. ۴ گوشی که شامل مدل‌های محبوبی همچون Galaxy S7 و Galaxy Note 5 می‌شود، تمامی آپدیت‌ها و امکانات جدید نسخه‌های جدید اندروید را از دست می‌دهند و از نظر امنیتی نیز در وضعیت ضعیف‌تری قرار می‌گیرند.

به همین دلیل، کاربران این گوشی‌ها باید به دنبال راه‌های دیگر برای حفظ امنیت و عملکرد بهینه دستگاه خود باشند. احتمالا بهترین راه حفظ امنیت و کارایی گوشی‌ها، ارتقای سیستم‌عامل به یک نسخه جدیدتر و پشتیبانی از سرویس‌های امنیتی شخص ثالث خواهد بود.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۶سامسونگ با پایان دادن به پشتیبانی نرم افزاری از چند گوشی قدیمی، از این پس برای آن‌ها آپدیت سیستم عامل یا وصله‌های امنیتی منتشر نمی‌کند.کمپانی سامسونگ به ارائه آپدیت‌های متعدد برای گوشی های خود مشهور است؛ اما هر آغازی یک پایان دارد و حالا پشتیبانی نرم افزاری از این ۴ مدل به سر رسیده:گلکسی S10 لایتگلکسی نوت ۱۰ لایتگلکسی A71گلکسی A02لازم به ذکر است که این احتمال وجود دارد در صورت کشف یک مشکل جدی یا آسیب‌پذیری امنیتی مهم در آینده، کمپانی کره‌ایی آپدیت اصلاحی خاصی را برای این گوشی‌ها منتشر کند. اما به‌هر  حال آن‌ها رسما از لیست پشتیبانی نرم افزاری خارج شده‌اند. البته دو مدل از هم‌دوره‌های این گوشی‌ها، یعنی گلکسی A71 5G و گلکسی A02s دست‌کم فعلا در لیست حضور دارند.برای پرچمداران جدید سامسونگ اما اوضاع فرق می‌کند. این کمپانی متعهد به ارائه آپدیت‌های ۷ ساله برای سری گلکسی اس ۲۴ شده است؛ موهبتی که گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو هم از آن برخوردارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها