شگفتی های قیمت حواله خودروهای وارداتی؛ حواله بنز با قیمت ۸ میلیارد!

فوریه 24, 2024 0 نظر 30

قیمت های معمولی خرید و فروش خودروهای وارداتی در بازار معمولا در حدود چند میلیون تا چند ده میلیون تومان است، اما گاهی اوقات با مواردی مواجه می شویم که قیمت های آن به اندازه ای زیاد است که برای بسیاری از مردم قابل تصور نیست. یکی از این موارد، قیمت های عجیب و غریب برای حواله خودروهای وارداتی است، به طوری که حواله خودروهای معروف مانند بنز با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسند. به عنوان مثال، حواله بنز با قیمت هشت میلیارد تومان به فروش می رسد که برای بسیاری از افراد تنها یک رویا است.

عواملی مانند تقاضا و ارائه، وضعیت اقتصادی کشور و شرایط بازار می توانند تاثیرگذار بر افزایش قیمت های خودروهای وارداتی باشند. اما بیشترین تاثیر را اغلب عوامل خریدار و فروشنده دارند که ممکن است به دلایل غیر منطقی و فقط بر اساس تعصبات شخصی وارد کردن چنین قیمت های بالا برای حواله ها داشته باشند. در نهایت، انتخاب و خرید خودرو باید با دقت و شناخت کامل انجام شود تا از خسارت های مالی و اقتصادی جلوگیری شود.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۱با واگذاری حواله خودرو به جانبازان کشورمان، موضوع قیمت های عجیب و غریب فروش حواله خودروهای وارداتی مطرح شده است. ماجرا چیست؟بازار واردات خودرو داغ شده و سوداگران و سودجویان از هر طریقی سعی می‌کنند سودهای کلانی کسب کنند. پای خودروهای وارداتی این‌بار به زندگی جانبازان باز شده و دردسرهایی برای آنها ایجاد کرده است. مدتی پیش در اخبار خودرو وبسایت گجت نیوز در خصوص بازار داغ خرید و فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان در گجت نیوز صحبت کردیم و حالا حرف از قیمت‌های نجومی و عجیب و غریب به میان آمده است.فروش حواله خودروهای وارداتی با قیمت‌های باورنکردنیخرید و فروش حواله همواره در بازار خودروی کشورمان وجود داشته و یکی از مهم‌ترین دلایل آن، قرعه کشی شرکت‌هایی نظیر ایران خودرو و سایپا بوده است. از زمانی که پای خودروهای خارجی به بازار ایران باز شده، بحث حواله‌های عجیب و غریب به میان آمده و حالا در اتفاقی غیرقابل باور، قیمت حواله‌های خودروهای بنز جانبازان تا قیمت ۸ میلیارد تومان رسیده است.کار به جایی رسیده که حتی سایپا حواله خودروهای وارداتی جانبازان را می‌خرد! گفته شده قیمت بنزی که هم‌اکنون حواله آن به جانبازان تخصیص داده شده در بازار آزاد حدود ۱۵ میلیارد تومان است و منطقی خواهد بود حواله‌ها با چنین اعداد و ارقام شگفت‌انگیزی به فروش برسند. این در حالی است که هنوز قیمت نهایی بنزهای وارداتی اعلام نشده و به‌نظر می‌رسد ارگان‌های مربوطه باید نظارت بیشتری روی بازار خودرو داشته باشند. خودروهای وارداتی ۱۴۰۲-۱۲-۰۵

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها