سامسونگ معرفی می‌کند: گوشی جدید و انعطاف پذیر Galaxy Z Fold 6 به دو مدل پایه و اولترا

فوریه 29, 2024 0 نظر 23

سامسونگ، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فناوری، به‌تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با نام گلکسی زد فولد ۶ معرفی کرده است. این گوشی از طراحی منحصر به فرد و قابل انعطاف استفاده می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دوین یک تجربه جدید و نوآورانه را در دستگاه هوشمند خود داشته باشند.

گلکسی زد فولد ۶ از دو مدل پایه و اولترا تشکیل شده است که هر یک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود برای کاربران عرضه شده‌اند. این گوشی‌ها با صفحه نمایش بزرگ و کیفیت تصویر فوق‌العاده، پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت و باتری قدرتمند، به ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربران می‌پردازند.

با انعطاف پذیری بالا و امکانات پیشرفته، گوشی گلکسی زد فولد ۶ از سامسونگ نشان داده است که چگونه می‌تواند به نیازهای کاربران پاسخ دهد و تجربه‌یی منحصر به فرد از استفاده از یک گوشی هوشمند را ارائه کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۴ظاهرا مدل Ultra به گوشی‌های منعطف سری Galaxy Z Fold سامسونگ هم اضافه خواهد شد؛ منتظر گلکسی زد فولد ۶ و زد فولد ۶ اولترا باشید.مدتی‌ است که شایعات زیادی درباره گوشی‌های منعطف بعدی سامسونگ شنیده می‌شود؛ حتی اخیرا، اولین تصاویر از گلکسی زد فولد ۶ لو رفت. حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده که از قصد کمپانی کره‌ای برای اضافه کردن مدل Ultra به این سری خبر می‌دهد؛ درست مانند کاری که با سری گلکسی S کرد. بر اساس این گزارش، گلکسی زد فولد ۶ اسم رمز Q6 دارد و اسم رمز مدل اولترا، Q6A است.تفاوت‌های دقیق این دو هنوز مشخص نیست؛ اما حدس زده می‌شود گلکسی زد فولد ۶ اولترا مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا، به سنسور ۲۰۰ شواپیکسلی ISOCELL HP2 تجهیز شود.ویژگی‌های دیگری را هم به آن نسبت داده‌اند که می‌توانیم به داشتن رم و حافظه داخلی بیشتر، صفحه نمایش داخلی و خارجی بزرگ‌تر و پشتیبانی از قلم دیجیتالی آپشنال اشاره کنیم. امکان بهبود طراحی لولای گوشی برای رفع هر چه بهتر چین‌خوردگی وسط نمایشگر هم دور از ذهن نیست.انتظار می‌رود سامسونگ در تابستان آینده، گوشی‌های منعطف جدید خود را در کنار گلکسی رینگ، روانه بازار کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها