گلکسی زد فولد ۶: باریک‌ترین گوشی تاشو از سامسونگ!

فوریه 23, 2024 0 نظر 81

گلکسی زد فولد ۶، جدیدترین ابتکار شرکت سامسونگ در دنیای گوشی‌های تاشو است که به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو ارائه شده است. این گوشی با طراحی بسیار زیبا و نازک، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به فناوری را به خود جلب کند. با توجه به ابعاد نازک و ظریف این گوشی، کاربران می‌توانند به راحتی آن را در جیب خود قرار دهند و از آن به عنوان یک دستگاه مدرن و پرقدرت برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند.

همچنین، گلکسی زد فولد ۶ با ویژگی‌های برتری همچون صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین عالی و پردازنده قدرتمند، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال گوشی‌های پیشرفته و مدرن هستند. به طور کلی، گلکسی زد فولد ۶ به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های تاشو در بازار فعلی شناخته می‌شود و امیدواریم که با امکانات و ویژگی‌های برتر خود، تا انتهای تقاضاهای کاربران را برآورده کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸سامسونگ قصد دارد با کاستن از ضخامت گلکسی زد فولد ۶ – Galaxy Z Fold 6 این عقب‌ماندگی نسبت به گوشی های تاشو را جبران کند.گوشی‌های منعطف سامسونگ، کم طرفدار ندارند؛ ولی در قیاس با رقبای چینی، خیلی ضخیم‌تر هستند. به‌عنوان مثال، آنر مجیک V2 در حالت تا شده، فقط ۱۰٫۱ میلی‌متر ضخامت دارد؛ در حالی که این رقم برای گلکسی زد فولد ۵ به ۱۳٫۴ میلی‌متر می‌رسد. ظاهرا برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اما سناریو متفاوتی نوشته شده است.به‌تازگی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه Z Fold6 با ضخامت ۱۱ میلی‌متر، باریک‌ترین گوشی منعطف سامسونگ خواهد شد. شاید این یک ضخامت رکوردشکن در بازار گوشی‌های تاشو نباشد؛ ولی قطعا بهتر از استاندارد مدل‌های فعلی سامسونگ است و می‌تواند برای کاربران رضایت‌بخش باشد. البته هنوز خبر تایید شده‌ای نیست و فعلا این ادعا را باید در حد شایعه بدانیم.ناگفته نماند که تصویر موجود در این توییت، واقعا گلکسی زد فولد ۶ نیست؛ بلکه عکس باریک شده‌ای از گلکسی زد فولد ۵ است تا ذهنیتی از ضخامت کاهش یافته‌ی آن به شما بدهد.انتظار می‌رود سامسونگ در تابستان آینده، این گوشی را همراه با گلکسی زد فلیپ ۶ به علاقه‌مندان معرفی کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها