چرا اینستاگرام از دسترس خارج شد؟ دلیل قطعی و اختلال شدید در اینستا چیست؟

مارس 5, 2024 0 نظر 24

بازار آنلاین چندین سال است که توسط اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بتازگی، اینستاگرام با یک اختلال شدید روبرو بود و انبوهی از کاربران این شبکه به مدت چند ساعت از دسترس خارج شدند. همه کاربران این شبکه به دنبال دلیل این مشکل بودند و ناگهان خبرهای مربوط به اختلال و قطعیت در اینستاگرام پخش شد.

این مشکلات می‌توانند به عوامل مختلفی برگردانده شوند، مانند مشکلات فنی در سرورهای اینستاگرام یا حملات سایبری. بر اساس گزارش‌ها، این مشکلات اغلب به علت افزونگی تعداد کاربران، به‌خصوص در ساعات پربار روز، رخ می‌دهند. اما اجزای مشکل یک اختلال و قطعیت در اینستاگرام نیز ممکن است به عوامل دیگری برمی‌گردد. به هر حال، این اتفاق باعث ناراحتی و عدم رضایت بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام شد و نشان می‌دهد که حتی پلتفرم‌های پرطرفدار و قوی نیز مستعد اختلالات و مشکلات فنی هستند.

ارسال شده توسط: عرفان باستانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۳از دقایقی پیش، شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک برای تعدادی زیادی از کاربران از دسترسی خارج شده و یا با اختلال بسیار زیادی روبرو است.اینستاگرام و فیسبوک از دسترس خارج شد. طبق گزارش کاربران از سراسر جهان، دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک دقایقی است با اختلال شدید مواجه شده و در نقاط بسیاری امکان استفاده از آنها وجود ندارد. به دنبال این اختلال، برخی از کاربران از اکانت خود شده و دیگر قادر به ورود مجدد نیستند.نت بلاکس هم در توییتی ضمن تاید قطعی اینستاگرام، فیسبوک و فیسبوک مسنجر، اعلام کرد که این اختلال سراسری است و ارتباطی به فیلترینگ یا مصدودسازی دولت ها ندارد.هنوز هیچ واکنشی نسبت به قطعی اینستاگرام و فیسبوک از طرف مسئولین متا داده نشده و مشخص نیست علت اختلال امروز چیست.در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این خبر به روز رسانی خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها