پیشنهاد فروش اقساطی جذاب برای جک جی ۴ در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۲

دسامبر 27, 2023 0 نظر 35

شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ در ۴ دی ۱۴۰۲

شرکت خودروسازی جک با مدل جی ۴ در بازار خودروهای شهری رقابت می کند و در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ شرایط فروش اقساطی جی ۴ را ارائه می دهد. جی ۴ در با طراحی مدرن و امکانات برتر، به یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی تبدیل شده است و این فرصتی مناسب برای خریداران است که مایل به خرید خودروی کم مصرف و با قیمت مناسب هستند.

شرایط فروش اقساطی به خریداران این امکان را می دهد که با پرداخت مبلغ کمتر، خودرو را دریافت کنند و مابقی مبلغ را به صورت اقساطی و با شرایط اقساطی مناسب پرداخت کنند. این امکان برای افرادی که نقدی برخرید خودرو ندارند یا ترجیح می دهند مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کنند، بسیار مناسب است.

اقساط جی ۴ در در ماه های دی ۱۴۰۲ با شرایط نرخ سود کم و مدت زمان پرداخت قابل تنظیم قابل ارائه است و به افرادی که به دنبال یک خودروی اقتصادی و با کیفیت هستند، یک فرصت عالی برای خرید این خودرو را فراهم می کند.

شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ در ۴ دی ۱۴۰۲ اعلام شد. کرمان موتور سدان چینی جک J4 را با اقساط تا ۴۸ ماهه به مشتریان عرضه کرد.

کرمان موتور در ادامه طرح فروش اقساطی محصولات خود از روز دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ سدان چینی جک جی ۴ را با اقساط تا ۴۸ ماهه به بازار عرضه کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول کرمان موتور آشنا می‌شویم.

شرایط فروش اقساطی جک جی ۴ – ۴ دی ۱۴۰۲

جک جی 4 جک جی 4

کرمان موتور در این طرح سدان چینی جک J4 را با قیمت مصوب ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند با دو نوع پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان و ۵۰۰ میلیون تومان این خودرو را با مدت اقساط ۱۲ ماهه تا ۴۸ ماهه خریداری کنند. تاریخ اولین چک نیز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است. همچنین این خودرو با موعد تحویل ۱۰ روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود.

جک جی ۴ شرایط فروش خودرو کرمان موتور

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها