کاتالوگ جذاب امکانات و ویژگی های ساینا اس DA سایپا منتشر شد

دسامبر 30, 2023 0 نظر 244

کاتالوگ مشخصات و امکانات ساینا اس DA سایپا

ساینا اس DA سایپا یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار این شرکت خودروسازی ایرانی است که با ارائه کاتالوگ جدید مشخصات و امکانات آن، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای اقتصادی و کارآمد را به خود جلب کند. این مدل با طراحی جدید و مدرن، موتور قدرتمند و امکانات فراوان، گزینه‌ای مناسب برای خریدارانی است که به دنبال یک خودروی شیک، اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. در کاتالوگ جدید منتشر شده برای ساینا اس DA، ویژگی‌های فنی، امکانات ایمنی، سیستم‌های رفاهی و تجهیزات داخلی و خارجی به طور کامل مشخص شده است تا افراد بهترین انتخاب را برای خودشان داشته باشند.

با توجه به این کاتالوگ جدید، می‌توانید با دقت و دقت بیشتری به خصوصیات و امکانات این مدل محبوب خودرو آشنا شده و تصمیم در خرید خودروی جدید خود را با اطمینان بیشتری بگیرید.

کاتالوگ مشخصات و امکانات ساینا اس DA سایپا منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید ساینا S آشنا خواهیم شد.

گروه خودروسازی سایپا به‌تازگی ساینا اس DA را به‌عنوان یکی از تیپ‌های جدید ساینا از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی به مشتریان عرضه کرد. مشتریان هم‌اکنون می‌توانند ساینا اس را در ۴ تیپ مختلف شامل ساینا اس DA، ساینا اس ۸۵گانه، ساینا S آپشنال و ساینا S اتوماتیک خریداری کنند که تمام نسخه‌ها به جز نسخه اتوماتیک فقط از لحاظ سطح امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ساینا اس DA آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی ساینا اس DA

ساینا S تیپ DA از یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر M15 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۸۶ اسب بخار و گشتاور ۱۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

ساینا اس DA

برای این خودرو فرمان دی کات از نوع هیدرولیکی و دریچه گاز از نوع الکتریکی نیز در نظر گرفته شده است. همچنین ساینا S تیپ DA در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از یکپارچه تیرپیچشی به‌همراه ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب بهره می‌برد.

امکانات ایمنی ساینا اس DA

ساینا اس DAساینا اس DA

این خودرو به امکانات ایمنی متعددی چون سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، سیستم هشدار دهنده امنیتی، سیستم ضد سرقت، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS-EBD-ESC به‌همراه چراغ ترمز اضطراری بهره می‌برد. البته این نسخه فاقد سیستم ترمز BAS بوده که یکی از نقاط ضعف آن در این بخش محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی ساینا S تیپ DA

از امکانات رفاهی ساینا S تیپ DA نیز می‌توان به باز کردن در صندوق عقب با ریموت، چراغ اتوماتیک جلو، نمایشگر دیجیتال چند منظوره MFD، دی‌لایت، چراغ مشایعت جلو، صندلی ۶ حالته دستی راننده و ۴ حالته دستی سرنشین جلو، سیستم محاسبه سفر، سنسور پارک دنده عقب، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و تاشوندگی دستی، نشانگر تعویض دنده GSI و سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک اشاره کرد.

کاتالوگ Saina S DA

ساینا اس DAساینا اس DA

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها