رونمایی جذاب از سایپا شاهین پلاس با امکانات ویژه

مارس 5, 2024 0 نظر 22

سایپا شاهین پلاس رونمایی شد

در یکی از رویدادهای بزرگ خود، شرکت خودروسازی سایپا اقدام به رونمایی از مدل جدید خود با نام شاهین پلاس کرد. این خودرو با طراحی مدرن و وارداتی، دستاورد جدیدی در صنعت خودروسازی ایران محسوب می‌شود.

شاهین پلاس با طراحی خارجی زیبا و داخلی شیک، به خودرویی مناسب برای شهری و برون شهری تبدیل شده است. این خودرو با امکانات برتری همچون سیستم صوتی حرفه‌ای، سیستم هوشمند اطلاعات و ناوبری، دوربین عقب، سنسورهای پارکینگ و رانندگی اتوماتیک، همه چیز را برای راحتی و ایمنی راننده فراهم می‌کند.

علاوه بر این، شاهین پلاس با موتور بسیار قدرتمند و مصرف کم سوخت، به راننده احساس رانندگی لذت‌بخشی می‌دهد. با قیمت مناسب و امکانات برتر خود، این خودرو به عنوان یک گزینه عالی برای خریدارانی که به دنبال یک اتومبیل سبک، اقتصادی و کیفیتی هستند، معرفی شده است. با این امکانات و مشخصات برتر، شاهین پلاس توانسته است جای خود را در بازار خودروسازی ایران پیدا کند و نیازهای مختلف مشتریان را رفع کند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹سایپا شاهین پلاس در نمایشگاه محیط زیست رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Shahin Plus آشنا خواهیم شد.گروه خودروسازی سایپا از سایپا شاهین پلاس به عنوان یکی از محصولات ارتقا پیدا کرده خود در بیست و یکمین دوره نمایشگاه محیط زیست پرده برداشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات سایپا شاهین پلاس آشنا خواهیم شد.مشخصات فنی سایپا شاهین پلاسسایپا شاهین پلاس به یک موتور ۱٫۶ لیتر تنفس طبیعی (ME16) مجهز شده که قدرتی برابر با ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر را به همراه دارد. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک DAE نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. این خودرو با وزن خالص ۱۳۳۰ کیلوگرمی خود به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل ترکیبی حدود ۷٫۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند.امکانات رفاهی شاهین پلاساز امکانات رفاهی شاهین پلاس می‌توان به سامانه ورود به خودرو بدون کلید و استارت دکمه‌‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، شیشه‌های دودی عقب، تزئینات کرومی، دستگیره‌های کرومی خارجی، کف‌پوش سه بعدی، دستگیره‌های کرومی داخلی، چراغ های روز، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما، صندلی‌های چرمی با تریم جدید، ادوات کنترلی سیستم صوتی برروی فرمان، رینگ‌های آلومینیومی، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی همراه با نویگیشن اشاره کرد.امکانات ایمنی Shahin Plusاین خودرو از امکانات ایمنی متعددی چون سامانه GSI، ترمزهای ABS، EBD و BA، سنسور نور، دوربین دنده عقب، به همراه سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، سامانه کنترل پایداری (ESC)، آنتن کوسه‌ای، ۲ کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل نیز بهره می‌برد. بیشتر بخوانید: اولین تصاویر از سایپا شاهین شاسی بلند منتشر شد مقایسه سایپا شاهین با کوییک اتومات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها