چانگان CS55 پلاس، با مشخصات فنی و امکانات برتر، به بازار ایران وارد می شود!

فوریه 18, 2024 0 نظر 76

چانگان CS55 پلاس یک خودروی کراس‌اوور جذاب و مدرن است که با ویژگی‌ها و امکانات برتر خود توانسته است توجه بسیاری از خریداران خودرو را به خود جلب کند. این خودرو با طراحی زیبا و خطوط نوآورانه، به همراه قدرت موتور و سیستم‌های پرقدرت، ارائه‌ی یک تجربه رانندگی فوق‌العاده را برای کاربران فراهم کرده است.

CS55 پلاس با مشخصات فنی برتری که دارد، از جمله موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ از نوع TGDI با توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر که با جعبه‌ی دنده اتوماتیک ۷ سرعته و دو کلاچه‌ای به همراه سیستم‌های جلوگیری از سرقت و بلوتوث، سیستم صوتی هوسینگ و دوربین‌های عقب و جلو، توانسته است با ارائه این ویژگی‌ها به دست مشتریان ایرانی برسد و آن‌ها را به خود جذب کند.

از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به سیستم هوشمند فرمان، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، سیستم کنترل ضد لغزش و نفوذ هوا برای کاهش مصرف سوخت اشاره کرد. همچنین، فضای داخلی فوق‌العاده راحت و شیک این خودرو، تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

تحویل چانگان سی اس ۵۵ پلاس وارداتی سایپا آغاز شد. در ادامه مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور چینی چانگان CS55 پلاس را مطالعه کنید.سایپا اوایل پاییز گذشته کراس اوور وارداتی چانگان CS55 پلاس را با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق سامانه یکپارچه عرضه کرد. بر اساس آخرین اخبار خودرو داخلی، به‌تازگی فرایند تحویل این خودرو به خریداران شروع شد. به همین مناسبت، در ادامه می‌توانید مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی چانگان CS55 پلاس وارداتی سایپا را مشاهده کنید.مشخصات و امکانات چانگان CS55 پلاس وارداتی سایپاشاسی بلند سی اس ۵۵ پلاس زیر کاپوت خود یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین (GDI) دارد. این موتور می‌تواند ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و وظیفه انتقال نیرو محرکه آن به محور جلو بر عهده یک گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته تر است. این خودرو در محورهای جلو و عقب به ترتیب از سیستم مک فرسون و چند اتصالی یا همان مولتی‌لینک بهره می‌برد.از جمله امکانات ایمنی و کمک‌راننده CS55 Plus می‌توان به ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، سیستم کمکی حرکت در سرپایینی، سیستم رصد باد تایرها، سنسور پارک دنده عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. این شاسی بلند از آپشن هایی رفاهی نظیر نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی مولتی مدیا، ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی و گرم‌کن آینه‌های بغل، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده، تنظیم دستی ۴ جهته صندلی شاگرد، توقف خودکار سانروف، دی‌لایت و شیشه رنگی برخوردار است.گفتنی است که سایپا علاوه بر محصولات چانگان، واردات تویوتا کرولا هیبرید را در دستور کار خود دارد. اخیراً نمونه‌های اولیه این سدان نامدار ژاپنی وارد کشور شد که سایپا برنامه دارد تا انتهای امسال حداقل ۲۰۰ دستگاه از آن را وارد کند. همچنین بخوانید: چانگان CS55 پلاس، وارداتی جدید سایپا را بخریم یا نخریم؟ قیمت نهایی چانگان CS55 پلاس، وارداتی جدید سایپا مشخص شد تولید پیکاپ چانگان هانتر پلاس رسما توسط سایپا تایید شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها